Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Superleuk mensen en verhuisd ruim 80km verderop.

verslavend he die konijnen!
maar je hebt de ruimte 

idylle schreef:Poeh, drukke week achter de rug hier. Wel meegelezen maar geen tijd gehad om te reageren.
Naiwhl ohw wat schattig zo'n grote en zo'n ukje ernaast en wat fijn dat het goed gaat!
Bij mij hebben ze inmiddels de oogjes goed open. Dus had de balk voor de uitgang van het nest weggehaald. Nu zijn er 3 vd 6 uit het nesthok en schieten alle kanten op als ze mij zien![]()
Nu maak ik me een beetje zorgen, zullen ze het hokje wel weer inkomen als het gaat regenen ofzo? Ze weten natuurlijk niet dat ze daar dan droog zitten... Vangen gaat niet lukken ben ik bang...

schrok me kapot. Had eerst niks door tot een ukje voor m'n neus pijlsnel door de tralies crosste
Gelukkig deed papa niks en zitten ze weer veilig in de ren bij mama. Eerst had ik er blokken voor gezet,zodat ze niet weer naar papa konden, maar dan hebben papa en mama ook geen contact meer. Ik had gelukkig nog genoeg kippengaas liggen, dus heb dat er nu voor gemaakt. Net heeft de eerste al even door het gaas gekneusd met papa terwijl mama erbij zat om in te grijpen als het nodig mocht zijn. Maar ging perfect. 1 van de ukjes laat zich al aaien. De bruin met meeste wit. Ik hoop zo dat het een vrouwtje is of dat hij overweg kan met papa.

. Maar eerst moeten ze nog iets groter groeien. Zaterdag mogen we ze halen. Dan zal ik foto's spammen 
Ik zal ook eens een update plaatsen