corine1981 schreef:Oké, met zo'n filosofie zul je mensen eerder afstoten dan overtuigen lijkt mij.
Zeker wanneer mensen open staan voor advies is dit niet perse de manier om ze ontvankelijker te maken voor veranderingen
Wij gaan in ieder geval proberen om het Candy zo leuk mogelijk te makenbinnen de huidige mogelijkheden
Oké, volgens mij besteed ik mijn ochtend al uitgebreid om je advies te geven dus jammer dat je zo reageert. Waarom moet een concept die opgebouwd is voor het verbeteren van het welzijn van de hamster, te kleine huisvestingen accepteren? Wanneer we jouw bak plaatsen, moeten we dat van iedereen doen en dat betekent ook bakken van 60cm voor een goudhamster.
De richtlijnen zijn openbaar dus men weet van te voren hoe en wat. Ik heb nergens iets lelijks tegen je gezegd, geef alleen netjes aan dat we vanuit HamsterScaping (mijn ontworpem concept, met een reden..) 5000cm2 aanhouden.
Lijkt me helemaal niet zo gek. Jammer. Ik wil namelijk alleen maar dat jij en je kind van jullie hamster kunnen genieten. En jullie hamster kan genieten als er aan zijn behoefte wordt voldaan.
Je zegt zelf dat je man er een halve meter bij zou willen, dus snap de felheid en "wannabee scapegroep" opmerking niet helemaal

De adviezen zijn er echt met een héle goede reden. Niet om jou of iemand te pesten...
Getypt op mobiel dus sorry voor fouten.