Zoals die Greyster kruisingen vind ik niks mis mee. Die fokkers hebben altijd al lang van tevoren de wachtlijst vol en fokken de honden met een doel voor ogen, goede sporthonden voor oa canicross. Zoeken de juiste honden ervoor uit die al actief zijn in de sport en zich bewezen hebben, doen de gezondheidstesten die nodig zijn en de pups gaan allemaal naar mensen die al actief zijn in de sport.
Een kruising fokken gewoon omdat die wat schattiger is en verder geen moeite doen voor gezondheidstesten etc.. tsja..en die prijzen inderdaad, 2500? Daar kan ik wel 2 Olly´s voor kopen
KarmaChansy schreef:Dit was een stamboom pup een am staff, dierenarts had het paspoort dus vervalst met een andere geboortedatum in overleg met de pupkoper omdat ze perse de pup jonger Wilde hebben en niet wachten tot de 15 weken
Ach als je net over de grens woont snap ik wel dat je dat zou doen. Zou zelf niet het risico nemen als je echt ver moest reizen met de hond. Ken iemand met een Weimaraner pup die hem uit Engeland voor 15 weken heeft meegenomen, dat is toch wel een grote gok..en dan is die ook nog gecoupeerd, dus dat valt toch ook een beetje op
Maar als ik een hond zou willen uit Nederland en ik woon net 5 min over de grens in Duitsland, zou ik het ook wel doen als de fokker dat ok vind. Kan makkelijk binnendoor rijden en naar een Nederlandse dierenarts gaan voor entingen;) 8 weken is de hond niet te jong, het gaat alleen om de rabies enting.