Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoe_97 schreef:Ik lees het nu pas dat je pups hebt. Als het een goed doordacht, getest fokproduct is zie ik niet in waarom je dat verborgen zal houden. Als je een goed doordacht nest fokt en alles is in orde is er geen rede in mijn ogen iets te verbergen. Iets verbergen doe je als het niet helemaal zuivere koffie is

KarmaChansy schreef:Dit was een stamboom pup een am staff, dierenarts had het paspoort dus vervalst met een andere geboortedatum in overleg met de pupkoper omdat ze perse de pup jonger Wilde hebben en niet wachten tot de 15 weken
mijn kruising is namelijk niet erg goed doordacht dus. Maar heb dan ook alleen omkosten hoeven te betalen. Alle pups gingen naar vrienden en familie.

ik vind dat er niets mis is met een weloverwogen kruising met geteste ouderdieren. Het begint dan ook allemaal met een goede fokker, en daar waren we dan ook zeker naar op zoek gegaan.
druk bezig met een naam, maar dat vind ik wel zo ontzettend lastig! Ik ben zo bang dat de naam haar dan straks misschien nog niet past