kiwiwitje schreef:DP= Hondenziekte en parvo(levend)
PL = weil en parvo?
DHPL= dan parvo, weil, hondenziekte?
D= Distemper
P= Parvo
L= weil
H= Hepatitis
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:Ik ben dus even aan het neuzen voor dat titer gebeuren. Maaar nu valt mij op dat Chick en Boellie anders ingeent zijn. Boellie's pup enting was bijv al uitgebreider dan die van Chick.
Dus ik ben benieuwd of jullie eens willen kijken in jullie boekjes hoe de honden tm 1 jaar geeent zijn?
Zoe_97 schreef:pfff is raad van beheer ook zo'n rommeltje als sint-hubertus in belgie?
Vorige week beweren ze dat ze een hond die ik voorgebracht heb niet terugvidn als een stamboomhond, op met loshnummer en chipnummer na lang zoeken toch teruggevonden. vandaag open ik mijn profielen. In België is het zo dat je voor fok honden een fokcertificaat op show moet behalen. ze zijn nu bezig met alle gegevens uit het verleden digitaliseren. ik open Kenai zijn profiel krijgik een rode melding dat hij zijn certificaat der comformiteit rasstandaard (fkcertificaat) niet heeft behaald, terijl ik dit in september al behaald heb. ik open daeva haar profiel, waarvoor ik dit certificaat nooit aangevraagd heb, saat e dat ze dit WEL behaald heeft....
Telefonisch niet te bereiken, nu maar een mail gestuurd.
Zoe_97 schreef:Hahah dan moet kmsh misschien eens in Nederland op bijscholing komen. Wij kunnen momenteel nog geen testen toevoegen enkel HD en ED. Toch zijn ze verplicht.
Zoe_97 schreef:maar dan de fouten, dat is nog het onhandigst. zelfs in dna resultaten maken ze fouten, ze durven een dna resultaat van een teef terugstuuren en bij geslacht XY vermelden.... als eigenaar viel dit natuurlijk niet op, persoon doet een nest met die teef en pups worden stambomen geweigerd, want volgens hun gegevens zijn de pups geboren uit 2 reuen en komt er geen teef aan te pasna een half jaar zeuren heeft de eigenaar opnieuw dna mogen insturen en kwamen ze tot de conclusie dat de pups toch uit een teef en een reu kwamen...