Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jis_ schreef:Begrijp ik nou goed uit je bericht dat Lizzy (nog) niet gesteriliseerd is? Misschien komt daar dan het plassen vandaan? Sommige poezen worden onzindelijk tijdens het krols zijn en daar is het nu best wel de tijd voor.![]()
Hier ook Acana wat door 2 poezen zeer gewaardeerd wordt.
Wendy_Komen schreef:Hoeveel / vaak geven jullie brok? Ik had vroeger Cornish Rexen, en daar kon ik gewoon onbeperkt brok bij laten staan.
Bij Sam en Max duidelijk niet, want Sam is echt flink vet geworden. Wat hebben jullie voor voerbeleid?
Cleo_ schreef:En Pepperrr fijn dat het allemaal opgelost is nu.. schrok eerst wel een beetje van je hele verhaal. Het is niet alleen dat je een dier koopt maar de zorg erna hoort er ook bij. Hopelijk blijft hij nu oke
Jis_ schreef:Ah oké Cleo_Dat spayen helpt goed? Ik voer Acana grasslands.
RC kreeg Horus bij de fokker en sinds ze hier Acana eet geen stinkadem meer en ontlasting valt qua geur ook mee, grappig dat dat zo verschillend kan zijn. Voer ook kvv van Bandit en Darf. Darf stop ik mee, vind ze niet zo lekker.
Wat jammer dat het zonder pijnstillers niet zo goed gaat Pepper, succes bij de DA, heel dubbel ja.