dat heb ik echt maar 2 keer per jaar gelukkig. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), 1x heel nauwkeurig met 3 kammen (grof, middel en fijn zoals bij de trimmer. Zijn we langer mee bezig, maar als ik het op het hoogtepunt doe ben ik van het ergste af
), en blaas ik verder tussendoor ook nog een keer af. Zo stimuleer ik het verharen niet extra, maar blaas ik alles wat los zit er wel uit 
. Ook ga ik het hardlopen weer oppakken en mag ze mee voor de gezelligheid.
_classic schreef:Hier een stille meelezer, mijn vriend en ik zijn al jaren dol op corgi's. We hebben nu al een Spanjaard in huis, maar zouden er eigenlijk heel graag een corgi bij willen. Onze voorkeur gaat eigenlijk uit naar weer een herplaatser.
Ik ben nog altijd zwaar fan van jouw kerels 
Hij zat hier gewoon op een ondergelopen stukje pad tussen de heide door wat opgevroren was. Daardoor bleef het sneeuw liggen. Voor de rest ligt hier echt niks 

Suusje1986 schreef:Hoe gaat het hier met iedereen en met de hondjes?
Wij zijn inmiddels aan het aftellen: over 4 weken mogen wij onze pup ophalenIk kan echt niet wachten.
Dus mochten jullie nog tips hebben voor de eerste tijd: kom maar door!!
Ikke89 schreef:Suusje1986 schreef:Hoe gaat het hier met iedereen en met de hondjes?
Wij zijn inmiddels aan het aftellen: over 4 weken mogen wij onze pup ophalenIk kan echt niet wachten.
Dus mochten jullie nog tips hebben voor de eerste tijd: kom maar door!!
Krijgen jullie een Honey kind?
Wat ik wel echt heel fijn vond, was een puppyren. Zodat ze echt rust nemen. Kan ik van harte aanraden! Bij Clooney had ik er geen, bij Harley wel. Wat een verademing :p
Ikke89 schreef:Superleuk! Krijgen jullie een reu of een teef en hebben jullie al een voorkeur voor een bepaald pupje?
Honey is overigens Harleys zusje en Xara(hun moeder) is weer de halfzus van Clooney.
Tigress schreef:Whaha, ik kwam deze nog tegen op facebook daarnet
''When people ask me if Cardigans shed...''
[ [url=m/ewjXCO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo mager dat ze daardoor ook lijkt. Ze gaat momenteel echt door die lelijke fase als ze zo tussen de 1 en 2 jaar zijn. Ophélia had dat ook. Veel vermageren en lelijke vacht haha. Maar daarna zal ze wel weer dubbel zo knap zijn.