Otje, Ziggy en Appa wensen jullie allemaal een hele fijne Koningsdag! (Ziggy is van m’n ouders)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leo schreef:Prachtige pups Kim!
En idd, wat een dedication!! Ik kreeg het helaas niet voor elkaar naast mn verantwoordelijkheden bij de paarden (doe het zelf principe) maar daarom was het goede contact extra fijn!
Wij zijn over de helft. Hij heeft een halfuurtje gegild in de auto maar is inmiddels knock out.Hij doet het erg stoer.
[ [url=m/6pIRhn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nBVzOU.jpg]Afbeelding[/url] ]
xLaraaj schreef:Geniet er maar dik van ! hij is super cute en je ziet ze niet vaak in Bi Merle! Wat ging zijn naam weer zijn?
Hier wil ik pupkopers echt niet elke dag over de vloer. Hier mochten ze om de 2weken langs komen. Met 9 gezinnen vond ik en de moeder dit meer als genoeg. Wel hebben we ook een Whatsapp groepje waar natuurlijk elke dag op gepost werd want je ... Te cute om niet te filmen
xLaraaj schreef:Geniet er maar dik van ! hij is super cute en je ziet ze niet vaak in Bi Merle! Wat ging zijn naam weer zijn?
Hier wil ik pupkopers echt niet elke dag over de vloer. Hier mochten ze om de 2weken langs komen. Met 9 gezinnen vond ik en de moeder dit meer als genoeg. Wel hebben we ook een Whatsapp groepje waar natuurlijk elke dag op gepost werd want je ... Te cute om niet te filmen
Leo schreef:Ohh Warboel hij is zo leuk! Het wachten is bij jou nu ook al bijna voorbij!
Hopelijk kunnen ze jullie verder helpen Cupcakes!
Wauw wat een prachtige pup Flux!ze is heel mooi getekend! Super dat jullie aan je voorkeur werden gekoppeld ook, moest vast zo zijn!
Fitz doet het super. Echt totaal geen klagen, het is een heerlijke pup! Heel slim ook, hij leert razendsnel. Gister nog een keer een ongelukje maar we beginnen hem nu zelf ook steeds beter te lezen dus vooralsnog sinds gisteravond een 100% successcore buiten
[ [url=m/QjEdaG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xYz7qg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gister weer even een autoritje geoefend en mee de intratuin in. Deed hij super knap! Hij heeft heerlijk rustig in het wagentje gelegen.
[ [url=m/W7rTCR.jpg]Afbeelding[/url] ]