Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dus die gaf het goede voorbeeld. Toen Leia, die het ook wel voor wilde doen:

maar nu zitten ze allemaal lekker bij elkaar bovenop de kooi en ik hoor Phyre heel luid snavelknarsen!

Nog even en hij stapt ook gewoon weer netjes op! 
en hoe is het met jouw adrenaline nadat hij ontsnapte en als een gevederde torpedo door je huis ging? 

Leia is ook altijd de eerste die met nieuw speelgoed gaat spelen.
toen hij wegvloog dacht ik eerder tsja, gewoon even kijken hoe het gaat. Was eigenlijk niet zo heel gestressed. Dacht als de rest los is zoekt hij ze vast op dus dat gedaan.
maar verder is het gewoon rustig. Denk dat Phyre weer lekker slaapt van zijn avontuur!
Maar Phyre gaat ook nog wel flink groeien hoor! Ik heb zowel Glowy als Famous (zijn broers) en die zijn nu 2 jaar oud en een stuk groter als hun ouders
maak ik me weer wat minder zorgen overdag.

Turbo-eitjes zijn dit hoor!
Wat een mooie foto's van je prachtige vogels!
Ze wilde er echt heeeeeel graag bij zijn.
Sicayes schreef:Blij dat jullie het leuk vinden! Niet dat we Cayenne d'r topic willen kapen dus als je het vervelend vind ook gewoon zeggen natuurlijk
Dido2316 schreef:Sicayes schreef:Blij dat jullie het leuk vinden! Niet dat we Cayenne d'r topic willen kapen dus als je het vervelend vind ook gewoon zeggen natuurlijk
Ja, precies! Helemaal mee eens, als je het vervelend vindt Cayenne, dan gewoon eerlijk zeggen.
Misschien moeten we met z'n allen een volgtopic aanmaken voor alle Angel Wings-baby's... dat zou ook nog kunnen