Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, Lindy lijkt sprekend op hem maar heeft iets meer cinnamon en Shadow heeft geen cinnamon en is dus de enige met echt grijs als bont
mn naamgenoot
Cayenne schreef:Weet je héél zeker dat je geen vogelmens bent?
want ik had wel ook al besloten dat wanneer ik dan vogels zou nemen dat ik dan maar bij jou moet komen shoppen, word erg gelukkig van jouw aanpak namelijk
oh jeetje, je hebt me echt besmet met je virus, ongelooflijk dat dat online lukt! Stoute bokt! Komt veel te dicht bij, hoe dan?!? Nee ik houd van bokt en ik houd van jou en je vogels en ben zo blij voor ze dat ze bij jou wonen
je doet het zo goed en je bent zo goed voor ze, chapeau !

Cayenne schreef:Ja, ze zijn echt allemaal heel erg leuk en met een eigen karakter!
Mellow gaat naar een gezin verhuizen die al eerder een kleintje van mij hebben genomen. Die heette Yellow maar is helaas overleden. Nu hebben ze dus Mellow gekozen![]()
Indra blijft idd heel apart! Had nooit verwacht dat deze mutatie eruit zou komen
Lukasje schreef:Indien je een valkparkiet overweegt, dan kies je als bokker toch om er eentje van bij jou te willen?! Zoals die met passie en de beste zorg groot gebracht worden! Mocht je catharina’s of grasjes doen, ik kwam vanuit Belgie tot bij jou
Zo’n lieve uitdrukking hebben ze ook allemaal.
Ik moet er nog even niet aan denken!