Ik heb wel het idee dat het de laatste tijd erger wordt met honden. Of het is hier in mijn buurt gewoon heel erg. Gelukkig lopen hier ook een aantal leuke honden

Een poos terug was er hier een witte husky ontsnapt en die zag ik op ons af komen. Ik weet dat die hysky niet '' oke '' is (naar ons) dus ik ben een zijstraatje in gegaan. Achteraf gezien natuurlijk stom want die hond kwam achter ons aan. Dus op een begeven moment ben ik stil gaan staan en heb Bo kort achter mij gehouden en heb die hond met zijn eigen naam tot stilstand gekregen en uit onze buurt gehouden. Op een begeven moment ben ik achter die hond aangelopen want die liep natuurlijk weer weg en ik kon hem niet kort bij ons pakken. Gelukkig kwam het jonge meisje er aan om hem aan te lijnen want hij was ontsnapt. Omdat ze hier bij ons in de straat wonen en zij nogal overdonderd was ben ik mee gelopen. Op de één of andere manier ging er bij Bo een klik om want ze liepen ondertussen langs elkaar zonder dat er iets gebeurde ....
Dus ach ... het kan alle kanten op gaan. Gewoon lekker van jou hondje genieten en het aanpakken zoals jij het wilt.