Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Uiteindelijk kan ik nu ongeveer de helft van wat ik voor de infusen kon, terwijl dat dus al niet veel was. Ik heb een maand geen medicatie gehad, nu zit ik sinds een week weer aan de antibiotica maar dan oraal. We proberen nu maar gewoon of iets aan gaat slaan, dus het is allemaal erg onzeker.
Riverdale schreef:Wat fijn dat het wel gewoon goed gaat met Diggy![]()
Wij hebben lekker veel foto’s gemaakt voor op InstagramWe hebben al 30 volgers na nog maar twee dagen dus dat gaat de goede kant op! Met de caafs gaat het super goed, Fluffie is weer helemaal de oude! Morgen komen de Knoevelshop dingetjes als het goed is aan en ik moet nogsteeds de dierenarts bellen over hoeveelheden en gewoon voor de zekerheid
Maarja dan hebben we het iig alvast in huis haha
. Sterkte ermee Melody en Tazzy :-(.
Gelukkig heeft hij nog een mooie 14 maanden bonustijd gehad. Hij zat al vol met tumoren toen we hem uit de opvang meenamen, helaas is dit waarschijnlijk fataal geworden. En gisteren overdag helemaal niks gemerkt aan hem
Het is een hele rare dag zo. Vannacht is Johnny er niet meer, en vanmorgen is onze nieuwe pup geboren. Zo ontzettend dubbel
Wel heel goed dat je toch voor deze castraat gekozen hebt zodat hij nog een mooie tijd heeft kunnen hebben!