Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

), en toen ik afgelopen vrijdag haar drol wilde opruimen die ze op stal had neergelegd, zag ik dat er een hele pluk hooi in verdraaid zat.
Ze at daarna ook weer ineens een stuk beter. 

SayaJones schreef:Eetlepel olie is wel een idee ja, alleen ze weigert om uit een bak te eten.
Eet alleen vanaf de grond
Mastin trekje
SayaJones schreef:Eetlepel olie is wel een idee ja, alleen ze weigert om uit een bak te eten.
Eet alleen vanaf de grond
Mastin trekje
ja, dat maakt lastiger. Geef je het ook op de grond? Of wel in een bak, dat ze het er dan zelf uit haalt? En geeft je brokken of vlees? Als je vlees wel klaar maakt in een bak, kun je het van te voren nog wel goed doorroeren. Brokken wordt lastiger en meteen op de grond ook. Zo n placemats (of hoe heten die plastic dekjes voor onder je bord?) 

. Op een dag ontdekte ze het valletje en toen ze zich eenmaal bij neer had gelegd dat ze niet meer naar ‘huis’ ging (de fokker), kwam ze ook wel voor koekjes. Om later zo erg te worden dat ik sloten op de deuren moest doen, de deurklink moest vervangen door een ronde knop en de vuilnisbak naar de schuur moest verhuizen. Die kon alles open maken om bij eten te komen
.

SayaJones schreef:Oh dus ben niet de enige met een hooi etende hond
Heeft Murphey daar nooit last van gehad?
Want hoop niet dat dat een keer de hele boel gaat verstoppen![]()
Sannert, vind Balou je vader wel leuk?
Dan komt het vast wel goed! Maar ik snap je helemaal..
Nova wilt even hoi zeggen
[ [url=m/neAdQd.jpg]Afbeelding[/url] ]