Topic maar weer opgezocht, ik mis de leuke verhalen van jullie Collies.
Dus dan kom ik eens kijken of het nog gezellig is hier.

Om maar te beginnen met Gefeliciteerd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kirri schreef:Met karma heb ik hetzelfde gedaan ze loopt soms weer met touw als ze erg aan het puberen is, after all ze is een husky en bijna 1 jaar![]()
Chansy luistert wel redelijk moet ik zeggen. Soms heeft hij wel eens bananen als hij te gefocussed is op op karma. Hij heeft een flinke beschermingsdrang en dan is het moeilijk om hem uit die focus te halen
KimD schreef:kirri schreef:Met karma heb ik hetzelfde gedaan ze loopt soms weer met touw als ze erg aan het puberen is, after all ze is een husky en bijna 1 jaar![]()
Chansy luistert wel redelijk moet ik zeggen. Soms heeft hij wel eens bananen als hij te gefocussed is op op karma. Hij heeft een flinke beschermingsdrang en dan is het moeilijk om hem uit die focus te halen
Je bent een Husky of niet hè, die kunnen zo lekker selectief doof zijn.
xDenies schreef:[ [url=m/betED8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij zijn lekker op vakantie in Limburg! Heerlijk wandelen!
Het zit echt enorm tussen mijn oren, de angst dat ie weg loopt, dus na een stukje aan de lange lijn heeft ie ook gewoon nog los rond gehobbeld.
Heb zitten terug denken .. is al meerdere keren voorgekomen dat ie los heeft gelopen op gebieden waar het niet afgesloten was. Pfff waar komt die angst dan vandaan zeg