Hij is wel gelukkig een beetje bijgekomen en heb niet het idee dat hij ziek is .. Soms mochten ze echt kunnen praten!
Shettepret, dat klinkt echt geweldig! super zeg
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Het heeft klauwen met geld gekost en is continue wat. Ik heb er amper echt van kunnen genieten.
Het duurt eeuwen voor die wond van de ram dicht is denk ik. En dan de wond van de voedster nog.Eoweyn_x schreef:Als het echt zo heftig ontsteekt zou ik wel eerder teruggaan.. Of op z'n minst bellen. Een ontsteking is echt niet goed.
Neem gewoon rustig de tijd. Dat het nu fout is gegaan wil niet zeggen dat het bij eerdere koppelingen ook fout gaat. Niet vervelend bedoeld maar het was natuurlijk al een risico wat je nam, omdat je niet wist of de karakters zouden klikken..
Eoweyn_x schreef:Goed, ik zou bang zijn dat het omslaat in een giga abces en dan ben je verder van huis, en dan kost het nog meer. Als het is gaan ontsteken ondanks de medicatie zou ik daar toch even over bellen. Wat voor medicatie krijgen ze?
Hoe oud was je ram toen je hem aan je voedster koppelde?
Het scheelt natuurlijk ook naar welke opvang je gaat. En de Franse hangoor voedsters van tegenwoordig zijn ook niet de makkelijkste meer. Kunnen behoorlijk felle tantes zijn en dan is het inderdaad even zoeken naar een geschikt maatje.
Het zijn dingen die kunnen gebeuren. De reden waarom ik altijd mijn konijnen bij een opvang haal en kijk of het klikt. Dat het omslaat kan altijd. Het komt een beetje over alsof je niet meer naar een opvang zou willen omdat het één keer iets fout ging. En alsof dat aan de opvangram lag.
Ik begrijp je heel goed hoor maarja.. Dat zijn de risico's van konijnen houden. Ook als ze alleen zitten kunnen ze ziek worden enzo. Mijn konijnen hebben me ook al veel gekost in totaal maar dat heb ik voor ze over. Flip in laten slapen kostte ook al 50 euro. Is ook zuur. En ik heb dit jaar 5 konijnen verloren. Dan ben ik er ook wel klaar mee.
Ik hoop dat het snel beter gaat.
Inslapen al €50,00, valt toch een beetje in het niet bij €400,00 in 2 dagen tijd voor 2 verwondingen.