Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lucifertje schreef:Kleine doosjes, ik heb maar rare katten, ze houden er niet vanmss zijn ze kapot ofzo mijn katten
![]()
![]()
Pepperrr fijn dat die niet weg hoeft maar ik vind het een raar verhaal. Asiel zou ik nooit doen, zeker niet met een kat met zo'n verhaal. Dat is gedoemd om te mislukken. Wat zegt de fokker
In dit verhaal?
Jis_ schreef:Hahaha!! Zijn niet goed hoor,klopt niet, katten die niet van kleine dozen houden. Mee eens. Gelukkig zijn jullie nog naar de DA gegaan en een medische reden kunnen vinden Pepper. Zou het eerste zijn waar ik aan denk bij onzindelijkheid en inderdaad de kattenbakken.
Pepperrr schreef:lucifertje schreef:Kleine doosjes, ik heb maar rare katten, ze houden er niet vanmss zijn ze kapot ofzo mijn katten
![]()
![]()
Pepperrr fijn dat die niet weg hoeft maar ik vind het een raar verhaal. Asiel zou ik nooit doen, zeker niet met een kat met zo'n verhaal. Dat is gedoemd om te mislukken. Wat zegt de fokker
In dit verhaal?
Met de fokker hebben we geen contact. Dat wilde hij niet.
En het asiel, nee tuurlijk willen we dat niet. Maar als echt níémand hem wil hebben blijft er geen andere mogelijkheid over. Maar gelukkig kunnen we hem houden en kan hij bij ons tóch een fijn leven leiden!
lucifertje schreef:Jawel, er blijft wel een mogelijkheid over maar die vinden mensen vaak te moeilijk om te nemen. Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen dat ik mijn dier naar een asiel breng als toch niemand hem wil hebben. Wat heeft zo'n beest daar aan?
Pepperrr schreef:Inderdaad. Dat was mijn ouders' keuze. Als het aan mij lag was ik sowieso al eerder naar de DA gegaan. Heb ik ook vaker tegen ze gezegd maar ze dachten dat het daar niet aan lag. Als het míjn kat geweest was had ik er ook meer moeite ingestoken. Maar jullie moeten ook weten dat het bij ons thuis sowieso niet heel lekker gaat over het algemeen (meer ga ik daar ook niet over vertellen want dat houd ik echter prive).
Ik moest ook huilen toen ik hoorde dat hij weg moest! Ik wilde echt niet dat ze hem naar het asiel zouden doen. Want dan zou hij een nóg stressvoller leven leiden en nóg ongelukkiger worden. Dus nee, jullie moeten míj hier niet op aankijken. Ik ben nog maar een ''puberdochter'' die daar niks over te zeggen heeft.
daantjuhhh schreef:Soof is weer helemaal de oude na de sterilisatie.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe ze is qua gewicht.
Ze is nu 7,5 maand en 3,2 kilo.
Ze was de kleinste en meest iele katje van het nest. Maar ik krijg het idee dat ze behoorlijk bijgetrokken is.
[ [url=m/XhAJS2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iYi5nS.jpg]Afbeelding[/url] ]