Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(de volledige bak is dan als schuilplaats, want in een terra zie je ze vaak niet omdat ze dan toch alleen maar de hele dag in de schuilgrot liggen.. Nu zien wij ze eigenlijk vaker, ivm water verschonen elke dag, checken op uitwerpselen etc etc en je maakt de la ook wel eens open om even te bewonderen^^)

We hebben al plannen voor aankomend jaar. Wij focussen ons vooral op de axanthic morphs (heb je wat te googlen, haha! als je even terug in het topic kijkt zie je onze baby's nog wel op de foto's)

)
)cherell0 schreef:De bak maten waren voor een voorgaand gesprek .
Een slang heeft sowieso groter nodig ( de wormslang zou misschien net gaan)
De lengte was even een schatting ( en met m'n discalcoly ben ik daar niet heel goed in)
Ik moet ook zeggen dat ik geen fan ben van dierenwinkel dieren ... Heb het al zo vaak mis zien/horen gaan en zelf ook weleens de dupe geweest in de jonge onwetende jaren .
Mooie slang trouwens .
Ik ga de kleur mutaties etc nog eens checken
cherell0 schreef:Heb je ook nog een spinof spider in kleur ?
Mag ik niet bij jullie komen wonenhier deelt niemand mijn gekte
M'n tablet crached op de morph list op WOB
nee ik ga lekker een plekje voor mezelf zoeken , dank je .
( das zo iri , ik vind alles leuk
)

cherell0 schreef:![]()
nee ik ga lekker een plekje voor mezelf zoeken , dank je .
En nog zoon beauty( das zo iri , ik vind alles leuk
)
Al kijk ik meestal naar de slang zelf , soms spreekt het me aan en soms totaal niet .
Net als afgelopen beurs in houten .... Daar zaten duizenden ratten maar er zat er 1 .... O wat een spijt dat ik haar niet mee genomen heb . dat kopie sprak me zo aan ( als huisdier dan , niet als voeding :p)
)
KingYasFenn schreef:Ze blijft die kleur hoor
de 1e foto (zwarte witte slang laten we haar zo maar even noemen haha):
die blijft echt zo van kleur, het wit komt nu ze wat gegroeid (2x vervelt bij ons nu) is wat extremer op en het donkere wat donkerder.
ze krijgt dus nog meer contrast
(zal eens kijken of ik binnenkort een foto kan maken!)
en de 2e foto : ze is nu wat ouder (scheelt 1 vervelling) en is nu zelfs nog meer oranje (en groenig)
ben ook echt blij met haar!
was eigenlijk opzoek naar een heel ander diertje en liep tegen haar aan en de kweker verkocht haar als doodnormale spider, maar ik vind de dubbele streep en haar kleur niet helemaal spider. (en een paar uit haar nest hadden ook de dubbele streep) dus haar aangekocht en afwachtende of ze het doorgeeft in haar uiteindelijke kweek
IK heb hier ook ratjes!
duidelijk apart van de voeder dieren hoor
ben helemaal gek op die diertjes om mee te knuffelen!
en hier heb ik zelfs in de voederbak af en toe een ritten waarvan ik denk, jij mag in de grote kooi erbij en knuffeldier worden!