Haha Karlijn dat doet Skye (de Siamees) ook vaak hoor, ze gunt dr zus echt niks je ziet op een gegeven moment dat ze dr ook aan de kant duwt op mn hand.. ze is echt gierig En ik heb geen hond, maar de katten vinden het wel altijd reuze interessant!
De hond van m'n oma, een jack russel die weet wat gerbils en muizen zijn , kon altijd heel lang naar ze kijken... nu kan hij ze niet meer goed zien omdat ze te hoog staan, maar hij kon echt uren liggen staren, en helaas voor hem ze nooit pakken.
(Hij heeft trouwens wel eens een wilde muis in huis gepakt en vermoord, who needs a cat? )
Mijn gerbils staan op mijn slaapkamer en mijn katten gaan altijd mee naar boven als ik ga slapen. De een kijkt er niet naar om en gaat direct op bed liggen pitten. De ander daarentegen was er helemaal door geobsedeerd, die heb ik weleens midden in de nacht naar beneden gebracht omdat ze nog stééds op de kooi zat en door de deksel aan het staren was. Dat leek me niet gezond Nu gaat ze altijd op mijn bureaustoel liggen, zodat ze er toch nog zicht op heeft. Al ligt ze 's ochtends altijd bij mijn benen op bed
Slapen/suffen jullie gerbils ook weleens met hun ogen open? Die van mij wel, pas als ik heel veel herrie maak zie je ineens weer wat leven in die ogen schieten en zijn ze alert, maar dit zie ik heel vaak. Moet ik me hier om zorgen maken? Ze doen het beide.
Mijne zien er niet uit heb ze met behulp van de lenterol in hun vervoersbakje gevangen en hup druppel anti parasiet in hun nekjes maar liep helemaal door naar benede. Gerries gelijk in het zand rollen en alles.
Gerbils haten water.. en eerlijk gezegd denk ik dat ze zullen verzuipen als je ze in het water zet. Karlijn dat doen de mijne ook wel eens! Denk dan meteen dat er iets is haha. Waarschijnlijk voelen ze zich dan helemaal zen ofzo