Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vanillia schreef:Moet wel eerlijk zeggen dat ik niet weet of zelf maken nou echt veel goedkoper is, vond de stoffen namelijk best prijzig en het kost stiekem nog best wel wat tijd..
Warbling schreef:Ik denk dat ik een 20 kg baal hier wel kwijt kan, in de schuur ofzo. Moet alleen even kijken of ik het dus ergens hier kan krijgen, want we zijn vaak overdag niet thuis en de buren zitten ook niet op een pakket van 20 kg te wachten denk ik
Heb ook een Jenny. Verschoon ze 1x per week, altijd op zaterdag, doe ik de ratjes en m'n moeder de cavia's
De ratjes vinden de cavia's overigens erg leuk. Vaak als de kooi open staat gaan ze eruit en bij de cavia's.
Erg leuk om te zien. Witlof vinden de ratties ook erg lekker. Als de caafs gehad hebben gaan ze er vaak bij zitten eten :)
_Dribbel schreef:Thanks! Ben vanmiddag naar de DA geweest. In het bultje zat allemaal gele pus dus dat hebben ze eruit gehaald.
Ook gelijk de hechtingen eruit gehaald.
Weer helemaal opgelucht!
S_en_Z schreef:Hier ook even "trouble in paradise". Chico leek heel goed vooruit te gaan maar die is weer terug bij af. Ziet hij je hand in de kooi gaat ie op z'n achterpoten met rughaar omhoog achter je hand aan.
Met n doek pakken lukt ook niet.. Uiteindelijk net maar m naar t duivenhuisje "gejaagd" en met huisje en al uit de kooi gehaald.. En eenmaal buiten de kooi is ie super lief...
Snap er nix meer van. tZal vast puberteit zijn (bang lijkt ie niet?) maar wordt r wel btj koekoek van. De andere 3 zijn mega lief..
Zeus zijn gewicht staat n beetje stil terwijl de anderen opt moment een beetje vet aan t worden zijn.. Wel raar om te voelen zon groot verschil.
Vanillia schreef:Vind het alleen lastig in te schatten wanneer nou het moment is om ze te gaan benaderen, ze zijn in principe goed tam, maar duidelijk nog niet echt op hun gemak. Ben alleen bang dat ze minder tam gaan worden als ik ze nog een paar dagen met rust laat?