Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dennis schreef:Ik lees nog steeds rustig mee hier.
Ik werd vandaag gebeld door de fokker waar wij op de lijst staan, waarschijnlijk word eind mei onze pup geboren!
En daarmee meteen alle vragen voor een nieuwe honden eigenaar, zoals welk voer? In eerste instantie gewoon wat we mee krijgen, maar wat daarna? Brok is wel zo makkelijk, maar er zijn zo veel meningen.
Riem en tuigje komen er beide, bench zullen we overleggen met de fokker welk formaat (de grote die we een tijd geleend hebben voor onze gewonde kat zal te ruim zijn).
Onze katten krijgen Smolke brok (ze kwamen onvoorbereid bij ons wonen, dus Welkoop in gelopen en een middenklasse voer gepakt om mee te beginnen en hier doen ze het prima op) en een zakje natvoer voor de lekker.
jana79 schreef:Onze pup gaat inderdaad ook in het begin zeker in de benche. Ook omdat ze bij de fokster in de woonkamer waar ze nu leven ook zelf in de benche gaan als ze willen slapen. Zijn ze zo gewend.
Kwa voer vind ik het ook wel een dingetje. In het begin houdt ik haar op diepvries voer krijgt ze nu ook bij de fokster.
Ook kwa snoepjes me echt aan het inlezen op de verpakking in de winkel. Ik wil echt een verantwoord snoepje op vlees basis zonder troep.
kiwiwitje schreef:jana79 schreef:Onze pup gaat inderdaad ook in het begin zeker in de benche. Ook omdat ze bij de fokster in de woonkamer waar ze nu leven ook zelf in de benche gaan als ze willen slapen. Zijn ze zo gewend.
Kwa voer vind ik het ook wel een dingetje. In het begin houdt ik haar op diepvries voer krijgt ze nu ook bij de fokster.
Ook kwa snoepjes me echt aan het inlezen op de verpakking in de winkel. Ik wil echt een verantwoord snoepje op vlees basis zonder troep.
Mocht je hulp nodig hebben, stuur dan gerust een PB. Hier zat trainers in de shop van puur vlees