(aan het overdruppelen)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellepel schreef:wat leuk!
en in welke bak komen die nou?
Ufurio4e schreef:MarliesR wat gaaf om de kogeltjes te zien. Blazen ze zichzelf wel eens op? Doen ze alleen bij gevaar?
Dit is toch te schattig![]()
[ [url=m/34r7oo.jpg]Afbeelding[/url] ]
J0anieke schreef:Jaa slakjes![]()
Hier zijn ze ook flink aan t voortplanten. Wel sneu dat ik ze uiteindelijk ook aan de kogels ga voeren als ik ze heb..
ellepel schreef:ach ja, sorry hoor,mijn geheugen gaat hier soms niet zo goed![]()
dat is ook zo in die bak.
mooi dat de garnaaltjes het naar hun zin hebben
MarliesR schreef:Kijk, alle 6 in de video![]()
![]()
Kwam praktisch langs de Jumper vandaag dus even gestopt voor een zakje watervlooien (ik vermoed te klein, maar hey, wil het toch proberen) en een zakje rode muggenlarven. Die laatste vandaag gegeven (de watervlooien ga ik nog wat groter proberen te kweken in een potje met voer) en die gingen er goed in!
Wel heel fijn ook dat ik ze nu zeker weten alle 6 heb zien eten
[ Video ]
maxie schreef:MarliesR schreef:Kijk, alle 6 in de video![]()
![]()
Kwam praktisch langs de Jumper vandaag dus even gestopt voor een zakje watervlooien (ik vermoed te klein, maar hey, wil het toch proberen) en een zakje rode muggenlarven. Die laatste vandaag gegeven (de watervlooien ga ik nog wat groter proberen te kweken in een potje met voer) en die gingen er goed in!
Wel heel fijn ook dat ik ze nu zeker weten alle 6 heb zien eten
[ Video ]
Wat een leuke soort!
Ik heb hier ook kogelvissen. De ene is mega groot en is verkocht als een green spotted, lijkt er alleen niet meer op. De ander is wat kleiner en is wel een green spotted.
De grote hebben we nu ruim 2 jaar en de kleine 1,5 denk ik.
[ [url=m/zB5Fzu.jpg]Afbeelding[/url] ]
maralyn schreef:Die is echt groot.
Wij hebben zojuist George laten gaan. En ik ben er oprecht heel erg sneu onder.
Prachtige goudvis die geteisterd werd door tumoren. En met bijna 20 cm was hij ook al mooi aan de maat. Jammer dat hij maar zeven jaar heeft mogen worden.
maxie schreef:Denk dat ie groter lijkt op de foto. Hij is denk ik rond de 15cm groot nu en heul rond
Het lijkt op een t. Sabahensis. Het kan ook een mix zijn tussen een gsp en een fluviatilis. Blijft een gok.
Ze zitten idd op brakwater. Dacht op ong 1.015 inmiddels.
Eigenlijk is dat heel simpel. 1 x in de week soms 2 weken een waterwissel en het nieuwe water aanvullen met aquarium zout.
We hebben ook een discus aquarium, dat is iets meer werk
ellepel schreef:was net een stukje op rtl over de huisdieren gekte nu met corona.
lieten ze weer eens iemand zien die een 30 liter bakje had met 2 sluierstaartjes er in.
blijf dat toch wel jammer vinden.
hier gaat het met mister en misses Red erg goed.
hij vind haar leuk, ze zijn veel bij elkaar.
foto niet duidelijk sorry.
[ [url=m/Jvewo0.jpg]Afbeelding[/url] ]
ellepel schreef:was net een stukje op rtl over de huisdieren gekte nu met corona.
lieten ze weer eens iemand zien die een 30 liter bakje had met 2 sluierstaartjes er in.
blijf dat toch wel jammer vinden.
maxie ze zijn echt heel leuk, klinkt nog best wel simpel met het aquarium zout.
dat is gewoon toevoegen aan het water en klaar?
joanieke wat leuk projectje zo met dat mos.
ik heb dat ook eens gedaan,maar dan onder water en dat wilde uiteindelijk niet.
maralyn![]()
hier gaat het met mister en misses Red erg goed.
hij vind haar leuk, ze zijn veel bij elkaar.
foto niet duidelijk sorry.
[ [url=m/Jvewo0.jpg]Afbeelding[/url] ]