Ach sterkte Melody! Goed dat je er op tijd bij was, hij heeft een mooi leven gehad
melody7
Geplaatst: 03-09-18 14:15
Bedankt allemaal! Ik heb Diggy nog afscheid van hem laten nemen, zo sneu Hij zit nu in de woonkamer in een kooi. Dan kunnen we hem regelmatig pakken en goed in de gaten houden of hij niet wegkwijnt. In zijn eentje in een kooi van 3 vierkante meter vind ik ook maar zo sneu.. Mocht hij erg eenzaam worden proberen we of Zippy hem die paar weken kan vermaken, maar ik hoop dat dat niet nodig is.
De baby (Finny) is vrijdag geboren, maar had een geboortegewicht van 120 gram dus ik heb goede hoop dat hij wat eerder van moeders af moet..
Ik ben nu eigenlijk ook wel opgelucht dat het achter de rug is.. Het zal er al zo lang aan te komen. Ik ben blij dat we het zo duidelijk aan zagen komen en dat we hem daarom extra veel lekkers konden geven.
Diggy doet het goed gelukkig! Ik was een beetje bang dat hij meteen in de stress zou schieten omdat hij altijd enorm aan Freddy hing, maar hij is gewoon actief en oogt vrolijk. We hebben hem vanavond even bij Zippy gezet, dat vond hij wel gezellig.
Riverdale
Geplaatst: 03-09-18 22:51
Wat fijn dat het wel gewoon goed gaat met Diggy
Wij hebben lekker veel foto’s gemaakt voor op Instagram We hebben al 30 volgers na nog maar twee dagen dus dat gaat de goede kant op! Met de caafs gaat het super goed, Fluffie is weer helemaal de oude! Morgen komen de Knoevelshop dingetjes als het goed is aan en ik moet nogsteeds de dierenarts bellen over hoeveelheden en gewoon voor de zekerheid Maarja dan hebben we het iig alvast in huis haha
melody7
Geplaatst: 03-09-18 22:55
Ik volg je nu ook! Misschien krijg je er dan nog wat extra bij, want ik hoor wel eens van vriendinnen dat ze ineens veel cavia accounts als volgers krijgen als ik ze ga volgen
Riverdale
Geplaatst: 03-09-18 23:34
melody7 schreef:
Ik volg je nu ook! Misschien krijg je er dan nog wat extra bij, want ik hoor wel eens van vriendinnen dat ze ineens veel cavia accounts als volgers krijgen als ik ze ga volgen
Oh wat lief, super bedankt! Ik hoop het hihi! Maar is natuurlijk niet gek met die 26K volgers
Ik heb ze een uurtje terug snel binnen moeten halen, want het regende ineens flink. Nu liggen ze te pitten en de zon schijnt, maar ik hou ze toch maar binnen.
melody7
Geplaatst: 04-09-18 16:51
En heb je foto's gemaakt Tazzey?
Hier is het nog heerlijk weer gelukkig! Arme Sammie, helemaal mishandeld
Ik heb vandaag Zippy bij Diggy gezet, dat gaat super goed! Ze liggen zelfs tegen elkaar aan te slapen, zo lief Hij mag Diggy nu mooi overdag gezelschap houden totdat de baby oud genoeg is.
Ziggy en Diggy lijken happy met elkaar! Ik heb vandaag helemaal geen foto's gemaakt. Ik heb een aantal erg slechte nachten achter de rug en had vandaag totaal geen energie meer. Ik hoop dat het zaterdag even lukt. Morgen avond op bezoek en dan ben ik weer een aantal dagen gevloerd.
melody7
Geplaatst: 04-09-18 18:33
Wat balen zeg
Heel herkenbaar ook! Dat is zo vervelend, dan doe je iets super simpels en vervolgens lig je er dagen lang helemaal uit..