Ohh zo lief! Hier een moeder en dochter in huis maar die doen net alsof ze geen familie zijn..... Nu is dochter ooit 2 weken naar mijn moeder geweest om af te spenen maar verder altijd samen....
Bloemetje75
Geplaatst: 31-10-17 12:40
Hier lagen Luc (rode niet zuivere Main Coon exkater) en Cookie (kruising met pers) gisteren lui op de bank. Ohh en mijn jongste besloot toch maar niet in korte broek te gaan trainen dus voetbalbroekje zwierf er ook nog...
Dat lijkt me ook ideaal hoor.. Poepen en plassen wanneer je wil, over het algemeen altijd eten, als je je neus ervoor ophaalt zorgt je personeel voor nieuw.. Als je niet naar buiten wil dan hoef je niet, je bedje staat vaak bij de kachel.. Als je geaaid wil worden klim je gewoon op schoot en wil je niet geaaid worden kan je dat gewoon duidelijk latenmerken zonder dat men zegt: die kat is vals...
Mia... Siamese kruising hk. 6 mnd jong. Nog niet "geholpen" gaat wel gebeuren... Hihi.
Een maand geleden gekomen. Bang voor alles. Eigenlijk wel logisch met waar ze weg kwam. Eerste dagen mauwen. Weg rennen en bij dag drie kwam ze los. Kwam bij me liggen. Spelen. Rennen. Blij. Ondertussen is het n ware terrorist. Hangt in mn gordijnen. Mept alles van de kast. Hangt in mn roomdivider. Springt als garfield op mn bed... Heeft al mn planten uitgegraven. Trekt mijn was van de waslijn. Heeft mijn minionsdekentje afgenomen. Speelt met haar vissnack voor ze m op eet. Hangt in mn benen als in n paardrijbroek aan heb (en ook alleem dan).
En t mooiste. Laat zich vallen als ze mij ziet en gaat op dr rug rollen.