Hier begin ik te twijfelen of Jill toch geen volle Main Coon is We hebben haar gekocht als halve maar ze hebben wel een Main Coon kater lopen. Ze krijgt namelijk ineens flink langer haar en ik vind haar hoofd ook heel anders als dat van haar broertje. Van Jones is het wel zichtbaar dat hij een halve is
Yom
Geplaatst: 24-08-21 11:44
Haar moeder is een volle mc toch? Misschien lijkt ze daar meer op dan
Ik vind maine coons vaak hele gewone kittens de eerste weken en dan ineens worden het coontjes Nog even afwachten dus
JJ4
Geplaatst: 24-08-21 13:07
Ons poemeltje gaat ook mooi (linksvoor). Het zijn maine coontjes (volle)
Ja moeder is een volle MC. Ze is waarschijnlijk gedekt door een kater uit de buurt en ook door hun eigen MC kater.
Wat ze ook zijn, ik ben verliefd
Yom
Geplaatst: 26-08-21 09:56
Ja er is wel een verschil in uiterlijk ja
Ik vind het jammer dat de fokster van Fender niet uit zichzelf wat foto’s stuurt. In het weekend maar weer vragen want dan is het weer 2 weken geleden Ik snap dat ze het zelf vast druk heeft, maar 1-2 fotootjes sturen hoort er bij toch
fb pagina mij ook prima hoor, ik hoef ze niet prive te ontvangen. Maar gewoon eens een foto zien helpt wel met binding krijgen. Nog precies 5 weken en dan mag ik hem ophalen, hensPb net vast de brokjes besteld die hij eet. En zometeen ga ik naar Vught want daar moet een hele grote dierenspeciaalzaak zitten.
Dochter gaat ook gezellig mee, zij heeft een kruising (ex)kater en een mc van bijna 6 mnd. Dus lekker shoppen samen
Foto’s zijn van haar katten
fleurtjeuh
Sommige zijn ook gewoon kleiner. Marley hier was al vanaf de geboorte een stuk kleiner dan de rest. Toen ze bij mij kwam met bijna 9 weken woog ze maar 520 gram Ter vergelijking, de rest zat allemaal over de 800. Maar ze is al 2x goedgekeurd door de dierenarts en ze rent en speelt, eet hartstikke goed en alles wat ik ze voorschotel maar gewoon nog een stuk kleiner als de broertjes en zusjes
Yom
Geplaatst: 28-08-21 18:44
Wat is het toch een lekker ding, 11 weken en 2 dagen en 1700 gram
Heb er al 3 nu dus voor nu mag er echt niks meer bij (voorlopig). Zeker als ik verder wil gaan met de cattery. Hoewel eerste nestje Alexia zeer waarschijnlijk niks van gaat blijven.