Eerst maar even achter de vacature in het dorp aan. Want anders kan ik niet eens meer tanken om te reizen voor een wandeling

''Zit'' heeft blijkbaar een nieuwe betekenis

There's always that one friend...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonna schreef:Wat een leuke foto's tigress!
En die ups en downs zijn logisch.. Heel heftig, maar het hoort erbij. Lekker jarvje knuffelen in de moeilijke periodes.
Hier slecht nieuws: na pippas avontuurtje met het prikkeldraad heeft ze op nieuwjaarsdag zich overstapt/uitgegleden. In een gunstig geval heeft ze een flinke kneuzing, in het slechtste geval heeft ze haar pees geheel of gedeeltelijk afgescheurd. Door de zwelling en de pijn, was er nog niets over te zeggen en moet ze eerst een week op rust![]()
De volgende keer neem ik alleen nog maar corgi's. Die zijn geloof ik gewoon niet in staat om iets aan hun pootjes te krijgen :p
Suusje1986 schreef:Wat rot van de relaties die over zijn!! Dikke knuffel voor jullie allebeiEn Nathalie ik hoop dat het snel weer beter gaat tussen Harley en Clooney!
Tigress schreef:Ik ben bevooroordeeldMaar ik ben zeer tevreden met hoe hij groeit momenteel
Ik vind het zo sneu voor de fokkers van Jarv, die krijgen opmerkingen over hun chubby doggies
Iets met een nog niet volgroeid sportmodelletje ernaast waardoor het volgens mij nog een tikkeltje extremer lijkt
Zijn die van jou ook zo relaxed bij de osteo trouwens? Hij gaf zich de laatste keer er eindelijk helemaal aan over, en viel er zelfs bij in slaap
Mariska88 schreef:Helaas hebben wij zojuist besloten een nieuw plekje te gaan zoeken voor onze corgi reu van 2 jaar
Vandaag heel gesprek gehad met de trainster
Conclusie in het kort
Ons leven (kinderen, continu mensen over de vloer, onrust)
Maakt onze corgi ontzettend onzeker en uit dit door angst en agressie
We zijn er al een hele tijd mee bezig maar beter word het niet..
Onze corgi is niet gelukkig in ons gezin.. Nu zoeken we een lief en rustig huis met ervaring mensen die tijd voor onze lieve onzekere hond hebben.
Het doet me veel verdriet en had het graag anders gezien..
Tigress schreef:Jeetje, dat zal ook schrikken geweest zijn dan
Ik hoop dat de training zijn vruchten zal afwerpen. Da's het allermooiste natuurlijk!