Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

huis. Net als bloempotten op de kop met een stuk eruit gezaagd (wel ff glad schuren de randjes). Ik ben altijd opzoek naar spul voor m'n gerbils, ook bij de kringloop ofzo
soms zie je rommeldingen staan waar je gerries de grootste lol mee kunnen hebben. Wel even op het materiaal letten (glas, steen, hout) natuurlijk en of het hout onbewerkt is. In supermarkten en tuincentra heb je vaak van die rollen waar (cadeau)papier op zit. Als die op zijn worden ze weggegooid, maar het zijn hele dikke kartonnen buizen waar je gerbils nooit zomaar doorheen komen, en dus eindeloos op kunnen knagen
als ik er toevallig een zie vraag ik dan ook of ik hem mag hebben. Word wel beetje vreemd aangekeken maar ach
soms zijn ze alleen wat lang, maar dan kun je ze doormidden zagen natuurlijk.
.

. Een radje ga ik pas kopen als ik een grotere kooi heb, binnen nu en een paar maanden.
, en dan ook nog papier erbij.
Heel vreemd, weet niet waarom ze het deden maar ik kon steeds 2x per dag een pluk bodembedekking uit dat bakje halen, dat was ik een beetje zat.
.
word dat 'gestofferenblik' toch wel zat want steeds als ze aan het renoveren zijn (wat dus bijna 24/7 is) is het een zooi op de grond 

Maar je hebt ze ook bij de Xenos dacht ik
.