Puppy Erbij 2023/2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 11:12

Even een egopost. Cody is afgelopen zondag grote broer geworden <3 Hij vindt het nog een beetje gek dat het minimensje geluidjes maakt en beweegt maar hij is zo ontzettend lief (soms wat lomp uit enthousiasme). Als de baby in de box ligt en geluidjes maakt blijft Cody net zo lang piepen tot we hem er uit halen, dan moet die even met eigen ogen zien dat alles in orde is <3
Afbeelding

Leo

Re: Puppy Erbij 2023/2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 11:16

Oooh Kim gefeliciteerd!! <3 Cody ziet er uit als een fantastische grote broer <3

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 11:20

Gefeliciteerd!

Gaabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 12:05

Awh wat super schattig, van harte gefeliciteerd!

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 12:49

Gefeliciteerd!

Flux schreef:
Oh lekkere snacks voor ze EmpthyWords. Vesper is een pro kluiver. Maar weinig snacks waar ze echt even zoet mee is :+

Kamelenhuid! En misschien van die grote plakken paard met haar? Ik knip het haar er wel zoveel mogelijk af, dat komt er hier anders weer uit omdat ie dan te grote stukken doorslikt :')

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 13:48

Kiimm_ schreef:
Even een egopost. Cody is afgelopen zondag grote broer geworden <3 Hij vindt het nog een beetje gek dat het minimensje geluidjes maakt en beweegt maar hij is zo ontzettend lief (soms wat lomp uit enthousiasme). Als de baby in de box ligt en geluidjes maakt blijft Cody net zo lang piepen tot we hem er uit halen, dan moet die even met eigen ogen zien dat alles in orde is <3
[ Afbeelding ]

<3 <3 <3 <3 <3
Nogmaals gefeliciteerd met Cody’s baby bro! <3 wat een onwijze lieve goedzak is Cody toch :+:

——

@ Flux; platen zijn moeilijker dan staven zeg maar omdat ze daar minder grip op hebben, misschien kan je eens zo’n XL paarden/kameel kophuid plaat proberen?

———

Dit kleine spekkie is vandaag alweer 3 geworden! <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Toch onvoorstelbaar dat er uit zo’n klein molletje zo’n mooi meisje gegroeid is.
Afbeelding
Afbeelding

Ze heeft een lekker taartje gehad :P
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-23 19:17

Flux schreef:
Super interessant Oshaa! De Elkhound zie ik er inderdaad ook wel in terug. Moest heerlijk lachen om de Lhasa Apso *D Ver weg maar toch haha. Ze is een prachtige hond hoor!

Dagahra ik vind jouw hond echt super stoer worden! Wat een volwassenheid straalt hij opeens uit zeg <3

Giardia hoor ik ook meer en meer. Maar vind het niet vreemd met al die first-time eigenaren die een coronahondje hebben en de poep nooit opruimen. Hier in Kollum is het echt nog heel goed te doen en gelukkig veel verantwoordelijke eigenaren maar bij mijn moeder in het dorp is het bijvoorbeeld echt drama zoveel poep dat er (overal) ligt. Daar kan een hond nog giardia oplopen als het getild wordt so to speak := Bizar

Oh lekkere snacks voor ze EmpthyWords. Vesper is een pro kluiver. Maar weinig snacks waar ze echt even zoet mee is :+

kiwiwitje, een paar pagina's terug sprak je over supplementen die je gebruikte bij/na loopsheid. Ik kan niet goed vinden over welke supplementen je het hebt? Zou je me de producten kunnen linken misschien?

Monnikspeper kan ik niet zo vinden, wel wat op basis van maar is dat ook wat jij geeft?

Puur Utero is deze neem ik aan: https://www.dierapotheker.nl/Puur-Utero ... sqr=Uterus

Thanks alvast! Hier begint het van achteren wat te groeien dus ik vermoed dat het niet lang meer gaat duren. Vrijdag vertrekken we naar Ameland voor het weekend, yay :+

Puur utero is indd wat je geeft om
Baarmoeder op te schonen. Na loopsheid, bevalling of bij baarmoederontsteking.

Monnikspeper is bij puur (volgens mij) hormoon balans. En bij groene os provarium breeding.

Mocht je eens willen sparren over langdurige snacks stuur maar een pbtje :)

Gefeliciteerd Warboel!

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 23:38

Gefeliciteerd Otje het mega Dotje!!! <3

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 07:14

Nog gefeliciteerd warboel!

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 10:43

Gefeliciteerd Warboel.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 10:48

Gefeliciteerd warboel

StalMelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 15:43

Gefeliciteerd warboel!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 15:46

Nog gefeliciteerd *\%/*
3 jaar ook alweer, het gaat zo vlug!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 23:43

Bedankt allemaal! Ze is enorm verwend, van m'n moeder heeft ze een snackbox gekregen, en van de buurvrouw een bandana en een speeltje. Ik heb nog met d'r gefrisbeed en zondag krijgen Appa en zij ook nog een doos met snackies en een nieuw speeltje.
We hebben een feestweek want zondag wordt Appa alweer 1 *\o/*

@CB ja niet normaal hoe snel het gaat ^) Aan de ene kant voelt het alsof ze er al 10 jaar is bij wijze van, aan de andere kant alsof ik dat kleine mollige pupje pas een half jaar geleden voor het eerst in m'n armen had.

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 07:48

Thanks kiwiwitje! Ik sla de info even op. We gaan vandaag vertrekken naar Ameland tot maandag. Ze staat nu in het begin van haar loopsheid, nog geen uitvloeiing. Dus hopelijk nog niet zo aantrekkelijk.

Goeie suggesties voor kauwsnacks. Een plaat heb ik nog niet geprobeert. Die pb ga ik na de vakantie even voor zitten!

Gefeliciteerd warboel! Gaat toch hard hea. Ves is volgende week ook al weer jarig, bizar!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-23 07:51

Flux schreef:
Thanks kiwiwitje! Ik sla de info even op. We gaan vandaag vertrekken naar Ameland tot maandag. Ze staat nu in het begin van haar loopsheid, nog geen uitvloeiing. Dus hopelijk nog niet zo aantrekkelijk.

Goeie suggesties voor kauwsnacks. Een plaat heb ik nog niet geprobeert. Die pb ga ik na de vakantie even voor zitten!

Gefeliciteerd warboel! Gaat toch hard hea. Ves is volgende week ook al weer jarig, bizar!

Veel plezier op ameland!

Even spammen hier :+

Jullie allemaal toevallig onze nieuwe paarden kophuid platen gezien?
Afbeelding

Afbeelding

StalMelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 07:59

Interessant!

Zijn ze er ook in het klein voor pups? Of mogen die dat nog niet, heb me nog niet ingelezen want krijg ook vanalles mee van de fokker qua voer, opvoeding, trimmen, tips and tricks etc..

Maar als je tips hebt voor kleine pups (norfolk terrier) houd ik me aanbevolen. Ik ga vandaag nog wat extra speeltjes halen.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 08:01

Zelfs kamelen kophuid gaat hier vrij vlot.

Runderkophuid, 30 cm is binnen een uurtje weg, bjj allebei.

Op zich handig, langer dan dat laat ik ze vaak niet kauwen.

Gister voor het eerst geprobeerd om de honden te laten poseren.
Afbeelding
Je kunt ook precies zien hoe de karakters van de 2 zijn :')

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-23 08:21

Staven zijn ook niet bepaald handig voor snelle kauwers Empty. ;)

StalMelyn schreef:
Interessant!

Zijn ze er ook in het klein voor pups? Of mogen die dat nog niet, heb me nog niet ingelezen want krijg ook vanalles mee van de fokker qua voer, opvoeding, trimmen, tips and tricks etc..

Maar als je tips hebt voor kleine pups (norfolk terrier) houd ik me aanbevolen. Ik ga vandaag nog wat extra speeltjes halen.

Jazeker! De S en M zijn sowieso geschikt. Als je in de opmerkingen erbij zet dat t voor de norfolk pup is houd ik daar rekening mee.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 08:31

De kameel was plaat, maar ook dat gaat hard.
Op zich zoek ik dingen uit die met max 30-45 min op zijn. Dan is er ook geen gedoe met af willen pakken of dat ik die half zachte dingen moet weg pakken :')

StalMelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 08:59

Zit net de website te bekijken. Later vandaag nog even beter doorneuzen. Zag er bij staan of iets inderdaad geschikt is voor pups, hardheid etc. leuk!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-23 09:00

EmptyWords schreef:
Op zich zoek ik dingen uit die met max 30-45 min op zijn. Dan is er ook geen gedoe met af willen pakken of dat ik die half zachte dingen moet weg pakken :')

Je noemde ook de kophuid staven. :)

Kameel is niet altijd harder dan rund. Dat is heel erg wisselend van de kwaliteit.

StalMelyn schreef:
Zit net de website te bekijken. Later vandaag nog even beter doorneuzen. Zag er bij staan of iets inderdaad geschikt is voor pups, hardheid etc. leuk!

Bij vragen gewoon een berichtje sturen! :)

Gaabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 09:11

Ik ga binnenkort eens even snuffelen op de website! We krijgen hopelijk steeds meer opties om te belonen/kauwen. Naast zalm lijkt hert nu ook goed te gaan en ben ik deze week met lam begonnen. Als dat goed gaat wil ik konijn introduceren. En daarna toch kijken of rijst een optie is. Al die ingredienten zouden weer een hoop meer opties geven qua brok.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 09:24

kiwiwitje schreef:
EmptyWords schreef:

Je noemde ook de kophuid staven. :)

Kameel is niet altijd harder dan rund. Dat is heel erg wisselend van de kwaliteit.

Ja klopt.
Ik wissel plaat, staven en oren af. Het hoeft niet altijd maar langer en harder te zijn

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-23 09:43

Dat klopt. T is net wat je zoekt. :)

Hopelijk gaan meer soorten goed Gaabje!