Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flux schreef:Oh lekkere snacks voor ze EmpthyWords. Vesper is een pro kluiver. Maar weinig snacks waar ze echt even zoet mee is
Kiimm_ schreef:Even een egopost. Cody is afgelopen zondag grote broer gewordenHij vindt het nog een beetje gek dat het minimensje geluidjes maakt en beweegt maar hij is zo ontzettend lief (soms wat lomp uit enthousiasme). Als de baby in de box ligt en geluidjes maakt blijft Cody net zo lang piepen tot we hem er uit halen, dan moet die even met eigen ogen zien dat alles in orde is
[ Afbeelding ]
Flux schreef:Super interessant Oshaa! De Elkhound zie ik er inderdaad ook wel in terug. Moest heerlijk lachen om de Lhasa ApsoVer weg maar toch haha. Ze is een prachtige hond hoor!
Dagahra ik vind jouw hond echt super stoer worden! Wat een volwassenheid straalt hij opeens uit zeg
Giardia hoor ik ook meer en meer. Maar vind het niet vreemd met al die first-time eigenaren die een coronahondje hebben en de poep nooit opruimen. Hier in Kollum is het echt nog heel goed te doen en gelukkig veel verantwoordelijke eigenaren maar bij mijn moeder in het dorp is het bijvoorbeeld echt drama zoveel poep dat er (overal) ligt. Daar kan een hond nog giardia oplopen als het getild wordt so to speakBizar
Oh lekkere snacks voor ze EmpthyWords. Vesper is een pro kluiver. Maar weinig snacks waar ze echt even zoet mee is![]()
kiwiwitje, een paar pagina's terug sprak je over supplementen die je gebruikte bij/na loopsheid. Ik kan niet goed vinden over welke supplementen je het hebt? Zou je me de producten kunnen linken misschien?
Monnikspeper kan ik niet zo vinden, wel wat op basis van maar is dat ook wat jij geeft?
Puur Utero is deze neem ik aan: https://www.dierapotheker.nl/Puur-Utero ... sqr=Uterus
Thanks alvast! Hier begint het van achteren wat te groeien dus ik vermoed dat het niet lang meer gaat duren. Vrijdag vertrekken we naar Ameland voor het weekend, yay
Flux schreef:Thanks kiwiwitje! Ik sla de info even op. We gaan vandaag vertrekken naar Ameland tot maandag. Ze staat nu in het begin van haar loopsheid, nog geen uitvloeiing. Dus hopelijk nog niet zo aantrekkelijk.
Goeie suggesties voor kauwsnacks. Een plaat heb ik nog niet geprobeert. Die pb ga ik na de vakantie even voor zitten!
Gefeliciteerd warboel! Gaat toch hard hea. Ves is volgende week ook al weer jarig, bizar!
StalMelyn schreef:Interessant!
Zijn ze er ook in het klein voor pups? Of mogen die dat nog niet, heb me nog niet ingelezen want krijg ook vanalles mee van de fokker qua voer, opvoeding, trimmen, tips and tricks etc..
Maar als je tips hebt voor kleine pups (norfolk terrier) houd ik me aanbevolen. Ik ga vandaag nog wat extra speeltjes halen.
EmptyWords schreef:De kameel was plaat, maar ook dat gaat hard.
Op zich zoek ik dingen uit die met max 30-45 min op zijn. Dan is er ook geen gedoe met af willen pakken of dat ik die half zachte dingen moet weg pakken
StalMelyn schreef:Zit net de website te bekijken. Later vandaag nog even beter doorneuzen. Zag er bij staan of iets inderdaad geschikt is voor pups, hardheid etc. leuk!
kiwiwitje schreef:EmptyWords schreef:De kameel was plaat, maar ook dat gaat hard.
Op zich zoek ik dingen uit die met max 30-45 min op zijn. Dan is er ook geen gedoe met af willen pakken of dat ik die half zachte dingen moet weg pakken
Je noemde ook de kophuid staven.![]()
Kameel is niet altijd harder dan rund. Dat is heel erg wisselend van de kwaliteit.