Super interessant Oshaa! De Elkhound zie ik er inderdaad ook wel in terug. Moest heerlijk lachen om de Lhasa Apso

Ver weg maar toch haha. Ze is een prachtige hond hoor!
Dagahra ik vind jouw hond echt super stoer worden! Wat een volwassenheid straalt hij opeens uit zeg

Giardia hoor ik ook meer en meer. Maar vind het niet vreemd met al die first-time eigenaren die een coronahondje hebben en de poep nooit opruimen. Hier in Kollum is het echt nog heel goed te doen en gelukkig veel verantwoordelijke eigenaren maar bij mijn moeder in het dorp is het bijvoorbeeld echt drama zoveel poep dat er (overal) ligt. Daar kan een hond nog giardia oplopen als het getild wordt so to speak

Bizar
Oh lekkere snacks voor ze EmpthyWords. Vesper is een pro kluiver. Maar weinig snacks waar ze echt even zoet mee is
kiwiwitje, een paar pagina's terug sprak je over supplementen die je gebruikte bij/na loopsheid. Ik kan niet goed vinden over welke supplementen je het hebt? Zou je me de producten kunnen linken misschien?
Monnikspeper kan ik niet zo vinden, wel wat op basis van maar is dat ook wat jij geeft?
Puur Utero is deze neem ik aan:
https://www.dierapotheker.nl/Puur-Utero ... sqr=UterusThanks alvast! Hier begint het van achteren wat te groeien dus ik vermoed dat het niet lang meer gaat duren. Vrijdag vertrekken we naar Ameland voor het weekend, yay