En dit komt echt allemaal van de oorontsteking? Er is niet stiekem iets anders neurologisch aan de hand?
Ik duim iig voor geen terugval!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gelukkig passen ze zich idd vaak goed aan

.
. 

Ook begint hij ineens meer en meer een schootkat te worden bij mij. Ook als ik eerder naar bed ga dan mijn vriend komt hij er meteen onder de dekens bij liggen.
ze is ook echt 0,0000 food oriented
je kan haar alles voor houden maar het boeit haar gewoon niet, zelfs verse zalm ofzo haalt ze haar neus voor op. We weten nu ook niet zo goed wat we nu deze keer moeten doen.
.
. Dus ik geloof dat ik dat ga halveren voor een tijdje, en dan event halve portie 's ochtends en halve portie 's avonds. Ik kieper altijd een kuipje warm water overheen voor het vocht.
en vers vlees enz ook meestal niet. Vandaag heeft ze wel ook wat kip op gelukkig. Ander voer is ook erg moeilijk omdat ze dus heel erg kieskeurig is.
Zowieso na het ziekte verloop van candy heb ik er heel erg veel moeite mee als een kat niet goed eet. Ik schiet meteen in de stress ervan.
, waardoor alle waterbakjes dus steeds harig worden/kleine stukjes grit erin zitten. Maar ja, dat vindt Jazz heel begrijpelijk niet zo lekker dus die drinkt dan weer te weinig. Ik verschoon alle bakjes al elke keer als ik zie dat er iets in zit, maar Monroe vindt vers water het allerlekkerst om mee te spetteren.

mn broer heeft er 2. heerlijk ras.