Maar ze woont heeeeeelemaal in Duitsland, is heeeeeeeell duur ivm de stamboom, ze moet nog wel 10 weken daar blijven…..ehm meer redenen om haar niet te willen kan ik niet bedenken
Roosch
Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-21 11:40
Hier is full house want mijn kittens zijn niet meer zo erg kittens na 7 jaar maar oooooh.
Niet te geloven dat dat ook ooit zo een klein wurm was he?
Yom
Geplaatst: 19-08-21 14:46
Ja ze worden veel te snel groot
JJ4
Geplaatst: 20-08-21 11:15
Mijn Bikkel(tje) is vandaag 16 dagen oud. We hadden hem eerst Freek willen noemen, maar we vonden het toch niet zo lekker bekken, dus is het Bikkel geworden. Mede ook omdat het ook zo’n lekkere lomp, stevig kattekind is.
Yom
Geplaatst: 20-08-21 21:55
Nog zo'n lekker bekkie, er zijn nu dus 4 maine coontjes die hier een nieuw huisje hebben gevonden. Leuk om te volgen
fleurtjeuh
Geplaatst: 21-08-21 18:37
Hij werd omschreven als een beetje angstig.. Maar hij doet het hier super! Handen vindt hij wat spannend als je hem op wil pakken en hij verwacht het niet of is net ergens van geschrokken. Niet gek want hij kent ons verder niet. Maar hij heeft al heerlijk bij mij liggen slapen, hij eet en drinkt al, hij speelt en rent rond, hij knuffelt, spint en geeft kopjes
Fleurtjeuh, ik ben verliefd!! Die snor is echt top
Van mijn kant een minder leuke update, ons verrassingsnestje is afgelopen week verhuisd naar hun nieuwe baasjes. Helaas heb ik afgelopen vrijdag onze 2e poes moeten laten inslapen. Zij was de reden dat we zelf geen kitten uit het nestje hebben gehouden, de timing vind ik daarom erg pijnlijk. Moederpoes is nu dus alleen over en heeft daar duidelijk erg veel moeite mee
We zijn daarom met spoed op zoek naar een nieuw maatje voor haar, ook vanwege werk/vakantie is nu echt het moment om een nieuwe kat te verwelkomen. Wat een rollercoaster… Vanmiddag gaan we al bij eentje kijken.
Gelukkig doen al onze eigen kittens het heel goed op hun nieuwe plekje. Deze broer en zus zijn samen verhuisd en dat was gelijk helemaal OK!
Yom
Geplaatst: 22-08-21 13:52
ai dat is idd wel erg jammer maar ja als je alles van tevoren weet...
Hopelijk vind je dan snel een nieuw maatje voor de poes, ga je voor een kitten?
Wat een geweldige foto van die 2 zeg
Caaroo
Geplaatst: 22-08-21 22:41
Ja, we hebben weer een kleine in huis van 13 weken (nou ja, zeker 1.5x zo groot als ons nestje ). Welkom Koda
Yom
Geplaatst: 23-08-21 09:37
Oohh goed geslaagd in je zoektocht dus, hoe ging de kennismaking?