secricible schreef:Ik snap vooral niet hoe je durft te zeggen dat dit niet voorkomen kan worden dierenfan. Wat mij betreft krijgrn dieren als dit een aanlijn en muilkorfverplichting. Honden horen om een "patsende" andere hond niet met de volle clan er in te willen duiken, dat is geen stabiele club.
Heb ik dat geschreven dat ze er op wilden duiken dan? Nee er was onderling wat spanning wat logisch is als een niet geholpen flink patsende reu in een vreemde roedel binnen komt. Er was geen gesnauw geen gevecht puur aftasten en later gewoon wat spel en ieder deed zijn ding

Ging er over hoe de man die erbij was zich gedroeg tov de angstige hond. Die overigens later stond te schooien bij die man en koekjes op heeft en geknuffeld heeft.
Schrijven komt altijd anders over dan de werkelijkheid vergeet dat aub niet!! Als iemand geen risico durft te nemen ben ik het wel! Ik moet er NIET aan denken dat 1 of meer van de honden in beslag genomen wordt. 100% zeker dat ze slagen voor de test en terug mogen komen maar het idee alleen al vind ik vreselijk!!
Dat is ook waarom ik zo bezorgd ben

Ik snap dat er veel angst is onder grote groep mensen. Het is absurd hoe enorm veel bijt incidenten tegenwoordig er zijn of in elk geval in het nieuws zijn.
Als vreemde kun je hier zo binnen lopen als vreemde hond die de hondentaal kent kun je zo het terrein op komen 0 problemen zo lang iedereen normaal doet

Hier wordt overigens veel gewandeld en gesport ze zitten nooit bomvol opgekropte energie en staan nooit op ontploffen. De lontjes zijn lang

Maar ik ben een doemdenker en vaak bezig met het "wat als......"