Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eoweyn_x schreef:Flip zit binnen.. Waar ie eigenlijk 2/2,5 kg hoort te wegen, met z'n haakjes 1,2 en toen langzaam aangekomen, is ie nu binnen 1-2 weken naar 900 gram gezakt. De onbeperkte luzerne en hooi, 100 gram biks, gedroogd fruit, doen allemaal niets. Zo'n 1,5 liter water per dag. Hoop van de week mijn eigen DA te kunnen spreken, maar zie het somber in.. Die van vandaag sprak over een evt (hersen)tumor maar ik wil liever uitgaan van de mening/diagnose van m'n eigen dierenarts.
Panacur krijgt hij ook nog, was tijdje terug al opgevoerd naar 3 ml per dag, maar dat doet helemaal niets...
Hij zit nu rustig in de 1.20 kooi bij mij op de kamer en is ontzettend aanhankelijk. Dat is zo niet hoe hij is of hoort te zijn..
Hij eet en drinkt, maar dat vind ik niet echt een graadmeter meer. Moest hem de afgelopen 3 dagen ook roepen als ik ging voeren.
Delphi schreef:Helaas heb ik geen foto meer gemaakt vd wond, maat deze was zeker 4 euromunten groot. Mooi om de genezing te zien Eoweyn! Maar de wond van Stippel was wel heel veel groter. Na het indrogen van de wondranden werd de wond nog groter. Gisteren was hij zo'n 2x5 en vanochtens zelfs zo'n 5x5 cm. Mijn DA die bekend staat als goede konijnkundige DA vond de wond te groot om zelf te laten sluiten. Dat zou maanden duren.
De wond van mijn ram is een ruime euromunt groot en die is waarschijnlijk wel sneller dicht. Die is niet gehecht.
De gehechte wond van Stippel ziet er keurig uit!