Splash_ schreef:Lor heb je al uitslag van Mo?
Nee, moest de urine thuis opvangen en moet komende week nog even vlooienmiddel en wormmiddel ophalen dus wilde dat gelijk even combineren. 
Zal dus wsl woensdag gaan gebeuren.
gaia schreef:Abby heeft het voerlabyrint al door, slimmerik. Wij hadden voor 1 van onze katten vroeger een voerbal. Dat werkte ook super! Onze oude dibbes die we in mei in hebben moeten laten slapen was ook zo'n wolf in schaapskleren. Ze zag er zo lief uit, maar was dat absoluut niet. Ik waarschuwde altijd iedereen die hier binnenkwam

Maar toen ze ouder werd, werd ze wel makkelijker.
Ik ben idd aan het rondkijken voor een ander denkspelachtig iets als een voerbal/pipolino ofzo, bestel deze denk ik met de voer-en-grit-bestelling mee.
Naar visite is ze gelukkig erg braaf, wel heel speels maar dat lossen we op door welwillende visite een verenstokje in de handen te drukken. 
Wel zeg ik idd haar niet op te pakken of te dwingen omdat dan het duivelinnetje naar voren komt en ik wil niet dat ze visite gaat associëren met niet-leuke dingen. 
Maar Mo mag ook niet opgepakt worden van mij, die vindt dat doodeng en accepteert het al niet echt van mij, met haar ben ik zo ver dat ik haar kan oppakken en na 15 seconden weer kan neerzetten dus dat verbeterd heeeeeel langzaam aan wel wat.
De visite weet dan ook dat aaien en spelen mag en dat de katten op schoot komen wanneer zij dat willen en anders heeft de visite pech.