Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cleo_ schreef:Wat een leuke foto's komen er weer voorbij
@Pepperrr Zo leuk om te zien dat ze zulke vriendjes zijn![]()
@Lisa_vera Wat is Moon toch prachtig! Wil ze een beetje lopen aan het lijntje? Wij proberen het ook met enige regelmaat. Maar ze zijn nog wat bang buiten.
Ik heb weer even wat voer besteld, meestal 10 kilo zakken van Royal Canin. Gaat de bezorger weer blij zijn.. met 4 zaken voer en veel blikvoer![]()
Hebben jullie de actie van Royal Canin gezien? (whahahaha dat rijmt) Geloof dat je nu korting krijgt en dan is een 10 kilozak ongeveer 45 euro. Enige is dat je dan wel naar de dierenwinkel moet die aan de actie mee doet. Ik hou niet van sjouwen daarom bestel ik het online![]()
Liz apporteert sinds 2 weken haar balletje, wel beperkt tot 3 keer per ronde. Want als ze moe is doet ze het niet meer.
Treintje
[ [url=m/zfkrbX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rN6J7A.jpg]Afbeelding[/url] ]
En Lux is een wokkel![]()
[ [url=m/EAhPwk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lisa_vera schreef:Mooie krabpalen zie ik voorbij komen.
Ik heb eentje van marktplaats. Ziet er nog prima uit alleen er was 1 paal afgebroken. Met een handige huisbaas hebben we er een versteviging onder gezet en ziet hij er prima uit.
Wendy_Komen: Moon is van 10 oktober 2016.
Vandaag mocht Moon voor het eerst in de zon mee naar buiten. Ze vond het heel spannend, maar ook zo interessant. Wel af en toe veiligheid bij mij zoeken, maar echt super leuk zo voor de eerste keer.
Een plaatje van vandaag:
[ [url=m/SbxfP4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cleo_ schreef:Het is wel stil hier zeg..
Horus is echt knap!
Iemand hier al weleens naar een kattenshow geweest? Wij overwegen een keer te gaan kijken.
Wendy_Komen schreef:Wat een prachtige foto's komen er weer voorbij!Cleo_ schreef:Het is wel stil hier zeg..
Horus is echt knap!
Iemand hier al weleens naar een kattenshow geweest? Wij overwegen een keer te gaan kijken.
Ik ben vroeger een paar keer met een Cornish Rex naar de show geweest. Vond het niet voor herhaling vatbaar. Gehele dag wachten voor paar minuutjes bij de jury. Nee was niets voor mij. Of doel je op heen gaan als bezoeker?
Zijn die van jullie ook "peddelaars"? Sam vind het de normaalste zaak van de wereld om met zijn voorpoot de halve waterbak ernaast te "peddelen". Zit te denken of een water fontein mijn zwembad in de keuken op gaat lossen.