Ik gebruik een jachtlijntje of een halsband. Halsband is vooral omdat hij af en toe vast gehouden moet worden omdat we nog beginners zijn
Eunomia
Geplaatst: 02-01-14 17:28
Hhilde schreef:
Ik gebruik een jachtlijntje of een halsband. Halsband is vooral omdat hij af en toe vast gehouden moet worden omdat we nog beginners zijn
Ik ben ook beginner hoor, maar was er even naar aan het kijken omdat Diva natuurlijk een Diva is en wel goed voor de dag moet komen. Was sowieso van plan een nieuw tuig of halsband te komen, maar betwijfel nog altijd wat nu precies beter is..
Bedankt! Mijn twee hindernissen komen ook bij zooplus vandaan, natuurlijk niet op-en-top kwaliteit denk ik, maar daar vind ik de prijzen dan ook wel naar. Wil mijn collectie toch wel wat gaan uitbreiden aangezien we er thuis de ruimte voor hebben.
Bedankt, vind ze beide wel erg prijzig zeg. In vergelijking met zooplus.
Al zul je de kwaliteit ook weer niet kunnen vergelijken, maar hier gaat nog al eens iets stuk (oa. door een jonger broertje dat niet zo voorzichtig is) waardoor ik het dan "zonde" vind om zó veel geld aan uit te geven met dit risico. Vind de hindernissen van zooplus van prima kwaliteit en ze kunnen gewoon in weer en wind buiten staan.
Eindelijk een avondje vrij van mijn werk. Zo sper druk gehad en zelfs geen tijd voor bokt Allemaal nog de beste wensen en een sportief jaar met je hond(en)!
Silence
Ik werk in januari ook heel veel en blijf maar ja zeggen tegen extra diensten Vraag me ook af waar ik de tijd vandaan moet gaan halen haha maar van dat geld kunnen we wel weer leuke dingen doen
Ik ben de enige die wat met "onze" hond doet, dus dan hebben ze pech. Maar Diva loopt vrijwel altijd met een roze halsbandje als ze uitgelaten wordt, een roze riem doen ze dan weer niet.
essiesilly
Geplaatst: 03-01-14 16:42
ahh knappie joline! ik vind de hurta tuigjes niet zo fijn zitten bij mijn honden.. heb voor chip en jolie een tre ponti en voor bisou een.. ja geen idee hahaha met fleece aan de binnenkant en tussen de poten door, zit echt heeel fijn!
ben lekker wat filmpjes aan t kijken en tekstjes aan t lezen kikopup en ian dunbar
Ik heb er voor Diva één voor tussen de poten door, wat haat ze dat ding. Maar dat zal denk ik per hond / bouw verschillen. Ik vond die van Hurta juist weer erg goed zitten en het hele dierenwinkelpersoneel was het met me eens. Zij gaven ook aan dat niet elke hond zo'n tuig past/het goed zit omdat het natuurlijk maar standaardmaten zijn. (Net als met zadels bijvoorbeeld).