Voor deze kuikens heb ik op zijn minst goede hoop haha. Die zullen nog net niet bij me op de bank tv komen kijken denk ik
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
anneliesdj schreef:kohtje schreef:Het maakt echt niet uit hoor of je ze onder de lamp hebt of onder de hen,het wordt net zo tam.
Dan moet je toch minimaal een hen hebben die goed tam is?
kohtje schreef:Nee hoor, de kuikens rennen echt naar mij toe als ik ga voeren en mijn hennen zijn bewust niet echt tam gemaakt.
Deze kuikens wil ik ook niet verder tam maken. Werd er een beetje moedeloos van dat als mijn kippen mijn stem hoorde ze gerust met 20 stuks mijn keuken in kwamen.
dblijham schreef:Is het gevaarlijk voor de ukjes als er ook gewoon kippenvoer staat? Ze probeerden vanavond wel om elk graantje en vlokreeftje dat mams liet vallen direct op te pikken.
[ Afbeelding ]
Ze lieten het gemalen graan gewoon staan. ik geef een klein beetje en geef Toos een dubbele portie heel graan.
en dan af en toe aai ik haar een beetje. De ene keer maakt ze dat ze dan weg is en de andere keer gaat ze zo zitten. Shanelle schreef:Onze Betty gaat tegenwoordig altijd 'zitten' als ik mijn hand uit steek om d'r te aaien... Waarom doet ze dat?? Ik val haar echt niet lastig ofzo, ga gewoon een babbeltje doen want dat lijkt ze leuk te vindenen dan af en toe aai ik haar een beetje. De ene keer maakt ze dat ze dan weg is en de andere keer gaat ze zo zitten.
Ze ziet je dus duidelijk als meerdere. 
net Binkie er vanaf is de volgende... heb nu de populaire legnesten afgesloten, maar er moest er eentje open blijven want Bibi legt nog. Heb het minst populaire nest op de grond open gelaten.