Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

! Dat willen wij ooit ook gaan doen!

Ine23 schreef:Wat een prachtige foto's van het schapendrijven! Dat willen wij ooit ook gaan doen!
Zusje is denk ik ergens ver wel familie van Julia (zelfde fokker), dus hopelijk doet ze het ook goed![]()
Ik heb eindelijk de foto's binnen van onze shoot toen ze 12 weken was... smeltalarm
[BB-ITP] Corgi pup Julia door van den Oord fotografie: té schattig!
_Anneruth schreef:O echt? Kans is zo maar aanwezig dat Julia en Zusje familie zijn. Ik heb je topic net even bekeken. Supergave foto's zeg! Geniet van jullie dropje!
Hoe is haar karakter?
Zusje was als pup al zo zacht van karakter, wijs en stabiel. Dat heeft ze nog en waardeer ik zo!
al pubert ze nu natuurlijk hihi!

Hij heeft dus even zijn lolletje gehad 
), en dan loopt ie haantjesgedrag te vertonen 
We zijn laatst nog wezen kijken bij kids uit de buurt. Ze staken vuurwerk af in de straat, en Jarvis stond hier op de bank al naar buiten te kijken wat er allemaal gaande was. Dus aangelijnd, en hup mee naar buiten. Hij vond het weer prachtig 

Op die manier heeft hij dan even zijn overige energie er uit kunnen gooien, om daarna weer in een drafje te kunnen volgen.
Veel sterkte, dappere beslissing! Ik hoop dat je een gouden mandje kan vinden
Ben echt onder de indruk van hoe netjes hij de weave doet. Heel jammer dat wij geen Agility meer doen. Misschien pik ik het wel terug weer op in de lente/zomer, en dan met Ginny. Ophélia is een no-go helaas door haar gedrag, zeker omdat ze bij ons niet individueel trainen spijtig genoeg.

Zolang er maar eten is, daar doet ze alles voor 
Qua eten herkenbaar, dan willen ze ineens heel veel voor je doen 
We gaan binnenkort privéles volgen om wat meer te finetunen, met name de raakvlakken. Ik ben benieuwd hoe Ginny het vind als je het gaat doen 

''
).
Rea moet loops worden en is dan altijd de gezelligheid zelve(NOT..) die laat ontzettend haantjes gedrag zien, plast met haar poot en lijkt een beetje teveel testosteron te hebben(voor een teef :p ). Daar hebben we nog wel even onze handen vol aan.
Oh en ik heb sinds gister een relaxopet. Die speelt een rustgevend melodietje.
Een dikke knuffel naar jou en de Corgi's!
Ze is flink, maar niet te dik in mijn ogen. (En ook niet volgens de DA)
Zou haar schoft eens moeten meten. T erge is dat ze zelf denkt dat ze een schoothondje is maar daar weegt ze wel wat te veel voor hoor

Dikke knuff
Op naar een mooi 2018. Klinkt mooi, die seminar!
En succes met de loopse dame. Op zo'n moment ben ik blij dat ik een reu heb
zit je niet mee.
Tigress schreef:En net zo onverwacht gaat bij mij ook het relatielichtje uit
Na 7,5 jaar heeft mijn vriendin er een punt achter gezet
Heel blij met Jarv momenteel, die laat me geen moment alleen. Mijn steun en toeverlaat