Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiwiwitje schreef:DatBenIkNou schreef:kiwiwitje één van mijn doodles is erg gevoelig voor Giardia en sowieso gevoelig op darmen. Ik had nog noot gehoord van Veendrenkstof, heb je daar goede ervaringen mee?
Met giardia geen ervaringMaar veendrenkstof werkt om de darmbalans op orde te krijgen.
Nu kan ik een heel verhaal tikkenMaar hieronder staat alles wel uitgelegd
https://www.barkkinghondensnacks.nl/web ... kstof.html
DatBenIkNou schreef:kiwiwitje één van mijn doodles is erg gevoelig voor Giardia en sowieso gevoelig op darmen. Ik had nog noot gehoord van Veendrenkstof, heb je daar goede ervaringen mee?
kiwiwitje schreef:Onthouden voor de volgende keer![]()
![]()
Fijn dat de training goed ging! Maar wel jammer dat er zulke idioten tussen zitten. Misschien een idee voor de Yellow alert bone?
kiwiwitje schreef:Je kan flyers bestellen en die gelijk uitdelen in de les![]()
Misschien valt dan t kwartje Cinniz!
Simoonzel schreef:Mooi dat het goed ging hoor Cinniz. En ik snap je frustratie. Sommige mensen leren het ook gewoon nooit. Bij mijn puppycursus moest je verplicht eerst een theorieles volgen over o.a. hondentaal en de regels van de hondenschool. Altijd kort aangelijnd en je hond niet naar anderen toe laten gaan bijvoorbeeld... Vervolgens sta je naast het veld te wachten tot de les begint en laat iedereen zijn jonge labrador over je pup heen denderen.
Gelukkig is het personeel er wel fel op.