Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Klopt, vlooien zijn tussenbeestje van de lintworm. Maar die zou hij dus niet moeten hebben (of nooit gehad hebben).
Ik heb een ander schema meegekregen? 4,6,8 weken. En dan 3,4,5,6 maanden en dan om de drie maanden. Maar na die zes maanden ga ik niet meer ontwormen tenzij ik vermoed dat ie wormen heeft. Het is ook geen straatvreter gelukkig.
Had gelezen inderdaad, dat ze dan met zn allen staan te springen als je thuis komt![]()
Jaaaaa pupfotosBen benieuwd! Hoe oud zijn ze nu?
Amandavd schreef:Wat een schatje Leonie, hoe gaat ze heten?
Gaat het goed met de puppen fannetje? Hoeveel waren het er ook alweer?
Ik weet nog dat wij met 5 weken gingen kijken bij de puppen. Fokkers zouden voor de pupkopers kiezen. Het was voor het eerst in weken redelijk weer dus we gingen met de 4 teefjes op het gras zitten buiten, voor de grote weide waar de volwassen honden zaten. Die gingen als gekken tekeer toen we met de puppen buiten kwamen. Drie teefjes verstopten zich tegen mij aan tegen al dat blaffende geweld en een teefje liep recht op het hek af om met de volwassenen honden te snuffelen. Mijn vriend zei meteen, die wil ik. Haar hebben we uiteindelijk ook gekregen, met name omdat het een pittig ding is en wij geen kinderen hebben en ik ook ervaring heb met Beagles. Zo'n leuke herinnering.