Spel loop ik over het algemeen niet.
Resultaat 3e op de jumping , 2e op het Vast parcours en dagwinnaar van mijn klasse
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en brok in de avond
die at gerust 2 dagen niet. Als hij niet zo ver gaat dan zou ik het laten staan
Maar ik ben weer terug van weggeweest.

Deze week word het als eerste bezorgd ... ben benieuwd hoe dat gaat.
. Wel heb ik nu na 1 les al het idee dat er meer op kleine details gelet word. Ook zit er in mijn groep een wedstrijdloper die dezelfde klasse loopt als mij. Kunnen we vast veel van leren. JesdaJinn schreef:Vanmorgen slecht nieuws gekregen.
Jinn heeft waarschijnlijk patella luxatie. Doordat hij kracht zet, schiet de knie er uit en dat doet zeer en laat daarom zijn poten hangen en daarom dus al die latjes.
Het is nog niet 100% maar diegen waar ik ben geweest acht het aardig groot. Nu gaat ze contact opnemen met mijn DA en gaan we kijken wat te doen.
Ik denk dat we moeten stoppen met behendigheid... zou niet weten wat te doen anders

Semmie heeft ook in hele lichte vorm PL, maar ik ga toch beginnen te sporten met hem. Maar dan zou ik wel graag uitgesloten willen hebben hoe erg het is en in welke graad.
en dat vond ie ook leuk.JesdaJinn schreef:Er heeft nog niemand met 1 woord over PL gehad, dat kwam vanmorgen naar voren.
Ik heb vanavond idd besloten geen behendigheid meer te doen tot ik meer weet. Daarom hebben we gehoorzaamheid gedaanen dat vond ie ook leuk.
Morgen bel ik de DA en dan hoor ik wat die zegt. Desnoods nog een keer op de foto