Die beperking hebben we niet. Het is de clown uit het nest, 2 lettergrepen moet een stoere en eigenwijze of eigenzinnige naam zijn. Liefst uniek of iig niet te standaard.
Fotsy
Geplaatst: 25-05-17 22:36
geweldig voor Kenai, goede test
puppies
naam, ik gooi even eentje 'Muschu'
frisbeeles, ik vond dit vroeger ook heel leuk met onze vorige hond
Qua naam denk ik altijd simpel hollands: Jaap (japie) of bassie. Iets wat makkelijk over het veld blèrt :p . En niet hollands: Pickle, dat klinkt zo leuk
Nimmy
Geplaatst: 25-05-17 23:07
keona schreef:
Lootah = rooie of askhii = jonge
Dit vind ik leuk. Vriendlief niet helaas.
We hebben al een dizzle qua klank moet t verschillen
Naam kan ik jullie niet mee helpen Haha, ben ik niet zo goed in
Vandaag een wandeling van 3 km gemaakt met Elmo, ben blij dat ik het weer kan na m,n gebroken enkel
Nimmy
Geplaatst: 26-05-17 23:23
keona schreef:
Navajo
Staat vriendlief zowaar positief tegen over. We kibbelen nog even verder. Hebben tot a.s. donderdag de tijd.
pantuf
Geplaatst: 27-05-17 06:49
Lastig een naam, vond het ook moeilijk maar ineens zagen we de naam myla en toen hadden we alle twee : ja dat word hem!
Fijn mossel dat dat weer lukt. Leuke foto's!
Wij zijn gisteren naar de schaapjes gegaan voor het eerst. Kijken wat der natuurlijke aanleg is, deed het netjes voor een eerste keer. Je merkt wel dat als ze het even niet snapt of die vrouw wilde der afstoppen dat ze dan gelijk bij mij terug kwam, toen zelf tussen de schapen gaan staan en toen ging het goed. Paar keer schaap ontsnapt uit de kudde en die bracht ze zelf met een boog erom terug. Die natuurlijke aanleg zie je niet vaak zei die vrouw, ook bij borders niet. Trots op der dus haha
keona
Geplaatst: 01-06-17 22:31
zelfs geen naam voor 1 pup hoeven bedenken,ze is op de foto geweest en helemaal leeg okt/nov nog keer proberen
Nimmy
Geplaatst: 01-06-17 23:07
keona schreef:
zelfs geen naam voor 1 pup hoeven bedenken,ze is op de foto geweest en helemaal leeg okt/nov nog keer proberen
Dat is balen. Hopelijk lukt het de volgende keer wel.
Nodin is er.
Echt makkelijk slaapt probleemloos in de bench. Gaat uit zichzelf de bench in en als wij m erin stoppen valt ie gelijk in slaap.
En wat balen zeg Keona.. Hopen dat het de volgende keer wel lukt. Ga je dan weer voor dezelfde reu?
Fotsy
Geplaatst: 02-06-17 16:53
jammer keona altijd een ontgoocheling toch, succes voor de volgende keer
nimmy oh ik wil ook nog een pupje, als Bloom beetje ouder is
Elmo ziet er echt prachtig uit
ik kom vaak op een aussie fb pagina veel aussie's tegen die zo een rare grijns maken, had ook al eens mensen gehad die kwamen kijken naar de mijne of zij dit ook had want waren pups gaan bekijken en die mams had dat blijkbaar ook en zij waren er een beetje bang van, dus toch maar geen pup genomen. Kennen jullie dit, Bloom heeft dit niet.