Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seni schreef:Ziet er uit als een goed canicross tuig. Bodhi en ik canicrossen recreatief en een enkel wedstrijdje. Ze loopt bij mij niet in zo'n tuig maar wel aan een heupgordel. Ze moet van mij namelijk niet altijd crossen. Ze moet met gespannen lijn voor mij kunnen lopen, ze moet kunnen crossen, maar gros van de tijd moet ze naast lopen en ze loopt ook stukken los en dan vind ik zo'n tuig weer niet handig. Dus vandaar.erg leuke bezigheid met je hond samen
eventueel kun je dan ook trails en survivals gaan lopen
EmptyWords schreef:had het topis van hazel al gezienleuk om dehond zo te zien veranderen
welkom cowgirl en klets gezellig mee. Agility is erg leuk om te doen (en is indd op 3 hoogteniveau's). je kunt ook kijken naar doggydance (dat is met trucjes).
chels reageerd helemaal niet op het vuurwerk gelukkig. Kwam net nog een gezin tegen die wat siervuurwerk aan het afsteken waren en chels gaat er naar zitten kijken. ook de knallen doen haar neits.
Jessica_1998 schreef:Vanaf hier ook iedereen de beste wensen
Ik vind doggydance ook wel cool, heb een keer een demo gezien van een of andere belgische kampioen(geloof ik) lijkt me ook wel gaaf om te doen (vooral nu er winterstop is op de club)
_Cowgirl schreef:Ik heb even wat rondgekeken op internet en heb een leuke hondenclub op een kwartiertje rijden gezien. Heb eventjes gemaild en zal binnenkort even gaan kijken. Het sprak me echt heel erg aan en er zijn heel veel mogelijkheden wat betreft trainingen, dus wie weet gaan Diva en ik over een tijdje actief aan de slag.