Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lughnassadh schreef:KimD weet jij nog waar je hem gekocht hebt? Ik krijg hem niet gevonden of ik Google niet goed genoeg.
blijven/bleven ze goed zitten?
zelfs ons oudje die antikarretjes was, gaat er nu graag in. Gezwellig samen rondgereden worden
maar erin slapen, daar kan ik alleen over dromen
die Fitz

zo trots op de kleine vent
_Christina schreef:Oshaa waar had je nou dat bloemetjes(?)tuig vandaan? Lief zo met die baby, fijn dat ze er leuk op reageert!
. Het merk is the Sharper Barker, geen idee of ze die in NL ook verkopen!

(grapje hoor, binnen is er een rust / calm regel bij ons)
knaptoet Oshaa schreef:_Christina schreef:Van iemand die voor het goede doel honden spullen verkoopt, in CanadaOshaa waar had je nou dat bloemetjes(?)tuig vandaan? Lief zo met die baby, fijn dat ze er leuk op reageert!. Het merk is the Sharper Barker, geen idee of ze die in NL ook verkopen!

karretje zou natuurlijk ook een optie zijn maar is soms ook wel lastiger omdat je m dan mee moet nemen enzo.

Met nog 1 teef in haar klasse, Ziggy, de hond van m’n moeder
heb er wel zin in! Met Appa word ik sowieso wel laatste hoor maar dat geeft niet. Ga ook voor de ervaring en ben benieuwd wat de keurmeester van hem vindt.
_Christina schreef:Hoe heb je dat voor elkaar gekregen MissYvette4u? Dat jullie oudje er ook in gaat, allemaal dankzij Elmo?
Lughnassadh ik zou ook voor een karretje gaan! Ik weet niet hoe groot die rugzakken zijn, maar op de foto's lijkt jullie manneke al behoorlijk (te?) groot voor een rugzak?
en zij is n tikkie jaloers
en ze heeft eindelijk in de gaten dat het haar n hoop energie en artrosepijn scheelt
en dan denk je haar simpel te negeren maar dat tutje bleef net zolang braaf wachten totdat ik haar riep en ja natuurlijk moest je haar belonen want ik riep haar immers
inmiddels is t gelukkig opgelost
en alleen kijkt ie ook vaak heel braaf naar mij ongegrond en ongevraagd, want dan krijg je wat lekkers toch? Ik gebruik dat commando ook wel heel vaak, dus ik kan 'm dat niet echt kwalijk nemen
Stiekem wel leuk als ze van die dingen zelf bedenken
lor1_1984 schreef:Hier een die bedacht had dat kusje = koekje (kunstjes doen levert lekkers op) en zelf kusjes kwam geven en vervolgens de koekjespot aanwees.![]()
Hij probeert het soms nog maar weet inmiddels wel dat ik het kusje aan hem moet vragen wil het lekkers opleveren.
Als hij iets wil gaat hij heel erg lief en schattig poot geven. Om je vervolgens aan te kijken van "waar blijft mn koekje"
geweldig!

. We hadden al een meeting gepland, dus dit is extra leuk.