Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lughnassadh schreef:KimD weet jij nog waar je hem gekocht hebt? Ik krijg hem niet gevonden of ik Google niet goed genoeg.
_Christina schreef:Oshaa waar had je nou dat bloemetjes(?)tuig vandaan? Lief zo met die baby, fijn dat ze er leuk op reageert!
Oshaa schreef:_Christina schreef:Van iemand die voor het goede doel honden spullen verkoopt, in CanadaOshaa waar had je nou dat bloemetjes(?)tuig vandaan? Lief zo met die baby, fijn dat ze er leuk op reageert!. Het merk is the Sharper Barker, geen idee of ze die in NL ook verkopen!
_Christina schreef:Hoe heb je dat voor elkaar gekregen MissYvette4u? Dat jullie oudje er ook in gaat, allemaal dankzij Elmo?
Lughnassadh ik zou ook voor een karretje gaan! Ik weet niet hoe groot die rugzakken zijn, maar op de foto's lijkt jullie manneke al behoorlijk (te?) groot voor een rugzak?
lor1_1984 schreef:Hier een die bedacht had dat kusje = koekje (kunstjes doen levert lekkers op) en zelf kusjes kwam geven en vervolgens de koekjespot aanwees.![]()
Hij probeert het soms nog maar weet inmiddels wel dat ik het kusje aan hem moet vragen wil het lekkers opleveren.