Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:Bij Chloë komt dat vooral door haar postuur, ze is zegmaar ruim 2 katten qua gewicht.![]()
Doel is ook om haar onder de 5kg te krijgen en liefst nog naar de 4kg, maar we doen heel rustig aan omdat ze anders haar spieren en organen gaat 'opeten'.
Mandyy schreef:Zo is Netflix nog leuker!lor1_1984 schreef:Bij Chloë komt dat vooral door haar postuur, ze is zegmaar ruim 2 katten qua gewicht.![]()
Doel is ook om haar onder de 5kg te krijgen en liefst nog naar de 4kg, maar we doen heel rustig aan omdat ze anders haar spieren en organen gaat 'opeten'.
Langzaam is het best!
Ben blij dat ik je eindelijk gelijk heb kunnen geven. Mel is vandaag zelf op schoot geklommen en heeft een paar minuten zo gezeten. Daarna toch snel maar weer naast me.
Ben twee weken van huis geweest en ze zijn beide helemaal gek dat ik thuis ben, laten me niet met rust.
lor1_1984 schreef:Fijn om te horen.
En heerlijk he als ze dan toch even op schoot komen.
Ik heb inmiddels wat katten in huis gehad die geen schootkat zouden zijn en allemaal lagen ze vrij vlot op schoot, Mayla deed dat niet en toen ze dat op het laatst deed had ik echt even de tranen in m'm ogen staan van ontroering.
IMJ schreef:Dat is wel slecht ja! Er moet toch ook getekend worden voor ontvangst?
Fabster schreef:Vandaag is Sonja weer naar buiten geweest. Toen ik weg ging, wilde ze wel snel achter Lilo aan door het luik, maar Lilo stak daar een stokje voor. Hij bleef ponteficaal voor het luik zitten. Dus ik vertrok en Sonja zat nog binnen. Toen mijn dochter thuis kwam, kwam Sonja al mauwend snel uit de bosjes. Het luik naar binnen is dus nog lastig, ook al oefen ik het elke ochtend met haar. Het is geen snuggere dame....![]()