Hier nog een stille meelezer, kan het niet laten nu toch te reageren Ik moest echt keihard lachen om die laatste foto, haar hoofd! Echt geweldig. Ze weet echt niet wat ze ermee aan moet Mijn vriend keek mij ook heel raar aan, ik heb niet vaak dat ik in ene hard moet lachen
Ik vind haar trouwens ook echt prachtig en heel sprekend. Vind het echt leuk om dit topic te blijven volgen
1 ding scheelde, na het zien van die enge banaan, is de baas waarschijnlijk een stuk minder eng, want blijkbaar zijn er nog veel engere dingen, zoals bananen
Ik ben ook een stille meelezer, toch maar even reageren. Wat een onwijs interessant en ook leuk topic. wat schrijf je fijn ts, de passie straalt er vanaf. Vreselijk dat je Sansa hebt verloren, maar je hebt er alles aan gedaan. Je laatste reeks foto's zijn geweldig, wat een prachtige vogel! Het is echt heel erg leerzaam, wist echt helemaal niks over dit onderwerp
daffieduck83
Geplaatst: 15-11-17 18:53
Rebecca schreef:
die banaan
Heb even gecheckt of mijn konijnen er nog zijn
Zag niet dat het bericht al van gisteravond was. Ik heb echt gecheckt of mijn witte konijn nog in de ren loopt. Leven er in de stad in Nederland ook roofvogels die konijnen eten?
_Dracarys
Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-17 11:49
daffieduck83 schreef:
Rebecca schreef:
die banaan
Heb even gecheckt of mijn konijnen er nog zijn
Zag niet dat het bericht al van gisteravond was. Ik heb echt gecheckt of mijn witte konijn nog in de ren loopt. Leven er in de stad in Nederland ook roofvogels die konijnen eten?
Jazeker
_Dracarys
Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-17 11:53
Lieve lieve volgers,
Ik heb gister toch zo'n ontzettend lief pb'tje gekregen van een bokker! Ben zooooo blij ermee en natuurlijk kwamen de tranen weer.. Als ik het in huis heb plaats ik een foto! Zo onbeschrijfelijk gelukkig mee!
Britta31