We hebben eerste keus dus even kijken hoe ze zich ontwikkelen. De naam is in ieder geval bekent, hij gaat Freek heten. Oftewel Glennaeds’ Freek.
Het zijn Maine Coontjes met stamboom.
Mama
Mama als pubermeisje
Papa
Mama met het jonge grut, 4 katertjes
Yom
Geplaatst: 04-08-21 19:57
wat een leuke kittens zijn dat zeg, echt genieten natuurlijk
en een nestje maine coons geboren, dat wordt geduld hebben tot je kunt kiezen en al helemaal tot je ze in huis mag halen
Even een vraagje aan de fokkers; wat zetten jullie in jullie contracten mbt garantie op erfelijke afwijkingen? Geef je een soort garantie mocht er iets naar boven komen binnen een half jaar (of langer)? zet je iets anders mbt gezondheid in je contract?
Mijn vorige nestje ging pas met 17 en 18,5 week. Kwam toevallig zo uit. Was voor ons gemakkelijker mer wegbrengen en de kittenkopes konden ook beter op deze data.
Als trouwens nagaat dat ze hier met 13 weken nog steeds af en toe aan de melkbar lagen.
JJ4
Geplaatst: 04-08-21 22:41
Onze fokster kijkt gewoon naar het nestje en de mama zelf, als de mama het er aan toe heeft en de kittens ook, dan mogen ze weg. Maar niet voor 13 weken.
De doos werd langzaam aan te klein. Dus gisteren de ren opgezet. Eerst was het vooral speelplaats voor Lanah. Maar nu ging Nishi erin zitten. Baby’s erbij en nu hebben ze de ruimte om te kruipen.
Alexia heeft vanmorgen weer gal over gegeven en wat later toch nog wat gegeten.
Mando
Geplaatst: 05-08-21 14:41
Yom schreef:
[ [url=m/xsXyzI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was de liefde op het eerste gezicht foto
Ooooooooooo wat een schattig bekkie, daar zou ik ook verliefd op worden.
Yom
Geplaatst: 05-08-21 15:23
Ooohh die ren in de kamer roept herinneringen op. Ik heb een jaar of 8 geleden gefokt met birmanen en ook geregeld zo'n ren in de kamer gehad. Ik heel netjes gemaakt maar in no time hadden die kittens er een zooitje van gemaakt. Brokjes overal. kattenbakgrit overal, maar ja het was nog steeds erg leuk
En ik zal vaker foto's van Fender de maine coon spammen dan maar