Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij moet dus nog even, gisteren de basiscursus weer gehad, hij deed het onwijs goed

__PSM__ schreef:Owh oliebol cheyde nieuwe? Hoe ziet de toekomst eruit? Hopelijk zijn jullie snel weet uit de lappenmand. En kan het genieten weer beginnen.
Prachtig bakbeest is jullie hond toch
Het is allemaal heel heftig en ik verblijf nu zelf al 2 dagen op de kliniek omdat ze het dan beter doet
Ze kan voor licht werk gewoon weer 'goed' worden, maar ik ben allang blij als ze pijnvrij gewoon in de weide kan lopen. En dat is iets waar we inmiddels wel vanuit mogen gaan. Het eventueel werk zou een mooie bonus zijn
wat gijn dat je er bij mag blijven, maar het zal vast heel vermoeiend zijn. Knuffel voor jullie. Als ik kan helpen....
Hij is vooral mijn (lees vrouwelijk) gezag aan het ondermijnen, vriendlief heeft er weinig moeite mee en verder kerels ook niet. Maar mij is hij constant aan het uitdagen geweest afgelopen maand, nu moet ik wel zeggen dat dit sinds vorige week beter gaat.
maar afgelopen zaterdag kwam ie wel gewoon naar mij toe! Iedereen, inclusief ikzelf, was verbaasd