Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alleen hem krijg ik wat lastiger weg
Maargoed.... Trainingspuntje! Ik ben met hem nu dagelijks een paar minuutjes zit af en blijf aan het trainen en daarna het stukje af en blijf en zit en kom hier enzovoorts. Dus hopelijk krijg ik hem dan makkelijker bij het raam weg

maar ook ik vind het ieders eigen keus en verantwoordelijkheid!
.
.
.
maar die is echt gek en dol op alles en iedereen, die denkt ook alles wat hij tegen komt dat die speciaal voor hem komen. beetje gek is hij wel, hij begint dan te knorren en met heel zijn lijf te schudden, ziet er wel schattig uit voor zo'n beer. Bunk kijkt gewoon net wat meer de kat uit de boom, als die een andere hond tegen komt (aan de lijn, ik heb ze eigenlijk nooit los met andere honden) dan zet hij wel zijn haar omhoog en in mijn ogen gaat hij dominant staan, maar hij is dan wel weer heel vrolijk aan het kwispelen en op de cursus zeggen ze allemaal dat hij totaal geen kwade bedoelingen heeft. Tussen die 2 gaat het nu ook echt heel goed, bunk is nog steeds een jonkie, maar begint echt wat rustiger te worden, die had gewoon geen rem en luisterde ook echt niet als je hem corrigeerde omdat hij maar bleef vervelen naar Boelie. tussen die 2 is het (nog) niet fout gegaan, mensen zeggen dat het wel een keer gaat komen (?) omdat het 2 reuen zijn, maar dat het dan zo uitgemaakt is wie de baas is. nu lijkt dat bunkie, althans hij is laatst een keer heel duidelijk geweest toen hij aan het eten was en Boelie wilde komen snoepen, maar als ik ze zo zie spelen en boel is er klaar mee, dan laat hij dat tegenwoordig ook wel echt merken en heeft bunk er respect voor (dat was als pup totaal niet). Ik ben wel blij met hoe ze het doen, ze liggen ook altijd in de nacht samen te slapen. 
En ik (en ik denk de rest met mij ) dat jij je hondje + kindje inderdaad het beste kent en daar naar handelt
Maar dat ligt naar mijn idee echt aan zijn leeftijd. Tis gewoon een fijne puber. Maar hij laat zich prima handelen. (Stiekem luistert hij zelfs beter naar mij dan naar Jack
.) Nu ben ik ook wel degene die het meeste met hem bezig is en bij goed gedrag nog volop beloon met lekkers. Dus ik heb wel wat streepjes voor
Hahaha! Hilarisch die hond

. Heb je je handen vrij en het is wel handig.
zijn we niet geweest. We zijn zeiknat geregend!!! Maar heee hondjes hebben ff gespeeld