Hahaha. Allemaal een groter aquarium. Nou ja als iemand mij een jaar geleden had gezegd dat ik nu een 450 liter had staan had ik diegene ook voor gek verklaard
Mijn waterkelkje heeft weer 2 knoppen
En ik heb 2 waterplanten die echt gigantisch zijn. Ik vind ze echt tof. Zal donderdag eens kijken of ik foto's kan maken
Nou nee ik niet hoor ik hou het zo met de 2 meter, bevalt prima Moet ook nog onderhouden worden haha.
De garnalen gaan hier weer goed, denk dat het een bacterie was of gewoon oude garnalen. Heb al iets van 5 jonge garnalen gezien en ook al kleur ! Gaat dus weer top ! Heb nu t dure voer ook even in de la gedaan, ze wilde t niet grrrr verdorie goed duur voer... maar nu weer op de sera ook prima ! haha
fleurtjeuh
3 meter is echt waaaaaayyyyy to big Deze vinden mm ouders al vervelend en in de weg staan..
Ik begon met 30cm volgens mij, toen 60 en nu 120
Anoniem
Geplaatst: 21-12-15 21:15
Bij komkommer wordt het aangeraden deze binnen 12 uhr weer uit het aquarium te halen omdat het zo zacht is en snel bederft
En fleur, je wil dan een andere 1.20 bak om die je nu hebt te vervangen?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-12-15 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 21-12-15 21:15
@ Mioux : Mooi opgebouwd Heb je toevallig ook foto's van al die verschillende maten? Heb je steeds uitgebreid of elke keer volledig opnieuw?
Die van mij ziet er momenteel zo uit:
Beetje kaal, maarja, wilde dus planten gaan halen en toen ging ik weer verkopen en nu twijfel ik weer en ach ja ... Ligt ook nog rotzooi rechts, heb maar vlugge schoonmaakbeurt gedaan en was een beetje verwaarsloosd dus is nu nog steeds niet zo mooi Volgend weekend nog even een poetsronde proberen in te plannen
Casarell
Geplaatst: 21-12-15 21:16
Hier een kat die stoned is van de medicijnen.. leuk.. en ook weer niet leuk.. Hij heeft geen moment rust en reageert overal heftiger op, en dat is niet alleen in positieve zin..
Hier van een 60 (58 liter) bak naar een 130 (325 liter) gegaan.. tja meneer pleco had wat meer ruimte nodig.. Bij de 60 bak ook vaak de gedachte gehad om de boel weg te doen, maar met die 130 bak is alles veel leuker..
fleurtjeuh
Geplaatst: 21-12-15 21:18
Spruit schreef:
En fleur, je wil dan een andere 1.20 bak om die je nu hebt te vervangen?
Van de heeeeeeele oude heb ik geen fotos haha die begon toen ik 2 was met een sluierstaartje (wist ik veel).
120 cm heb ik wel fotos
Casarell
Geplaatst: 21-12-15 21:26
Tja.. algje doet het er voorlopig maar mooi mee.. Heb wel een idee voor in de keuken, maar dan moet deze eerst afgewerkt gaan worden en dat zal nog wel even duren.. Dan zou ik een bak van 3-3,5 meter kwijt kunnen, maar weet nog niet of ik dat tzt nog zie zitten..
Laatst bijgewerkt door Casarell op 21-12-15 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt