Neko wordt echt groot! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neko wordt echt groot!
Ik heb ze gewogen en gemiddeld 230 gram. Aardig flink dus maar ga twijfelen of mijn weegschaal wel op gram staat.
Zo even checken!
Lekker speels en eigenwijs!
Vind die met dat witte snoetje echt geweldig.
Nu vind ik hem sowieso natuurlijk al super knap, maar de mogelijkheid bestaat dat hij langharig of halflangharig wordt. De moederPoes zit ook het een en ander raskattigs in (britse korthaar x?), dit was een binnnekat -kennisen hebben haar slechts een maand en na drie weken bleek ze hoogzwanger te zijn- welke naar zeggen nooit buiten kwam. Er liepen schijnbaar in huis meerdere langharigen rond. In eerste instantie dacht ik dat ze kortharig waren maar toen waren zij slechts 24 uur oud. Vandaag ben ik weer wezen kijken (2,5 w oud) en zag ik een toch wel afwijkende vachtstructuur. Wie kan mij helpen? Wordt hij (half)langharig? Jullie hebben vast meer kennis dan ik!

alyel schreef:Wow, 230gram? Dat zijn pas echte dikkerds dan! :p Mss toch de weegschaal eens checken hihi.
Ik had ook liever een "donker" nestje gehad, maar heb allemaal rosjes gekregen
[ Afbeelding ]
verbaasde me al zo erg. Maar wegen rond de 120 gram op 1 na, loopt wat achter met 105. Maar wat een schatje zeg! Liever een donkere? Kijk wat een schatje! Zullen we ruilen?
Ze is zo lief en knap
wel heb ik al wat krassen van haar, ze is ontzettend speels en racet graag het huis door en valt met alle liefde mijn hand aan 

Ik moet van de week eens mijn tuin onder handen nemen, het is weer een oerwoud aan het worden. Had 2/3 weken geleden alles verwijderd en graszaad gestrooid, helaas is het onkruid sneller
lifaya schreef:Ginger is hier nu al een weekje en ondanks de ongelukjes die ze zo nu en dan als een stinkbom achterlaat, ben ik echt superblij met haarZe is zo lief en knap
wel heb ik al wat krassen van haar, ze is ontzettend speels en racet graag het huis door en valt met alle liefde mijn hand aan
Iemand die mij trouwens kan vertellen wat haar exacte kleur/patroon is?
[ [url=m/6dVGz5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2HKRRH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hjW8sa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/je9clc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QJ437S.jpg]Afbeelding[/url] ]
edit: haar vacht zie je hier het beste
[ [url=m/yR5OD0.jpg]Afbeelding[/url] ]