Jammer dat het niet samen ging DD, ik heb ook 1 beertje die met geen enkele andere beer kan.. Echt jammer, ik denk ook dat ik hem laat castreren volgende maand.. Zodat hij lekker bij de dames groep kan
Castratie is hier veel te duur, dat heb ik er niet voor over en dan zou ik 2 dames + die castraat weer apart van de rest moeten gaan houden. Dat is ook geen optie.
Bedankt allemaal, de kleintjes doen het heel erg goed. Dame nr 2 staat op knappen, kan ze er wel uit kijken, ben erg benieuwd wat het mag worden. Papa van dat nestje is helaas in de tussentijd overleden, maakt het dan wel extra speciaal. Op het moment zitten ze allemaal even heerlijk aan de paprika te knabbelen.
Oh hier is dat 30€ dus dat valt me reuze mee Ik zet de castraten gewoon altijd bij alle dames.. Een vriendin van me heeft haar castraat ook bij zo'n 20 dames zitten in een buitenren.. Gaat eigenlijk altijd goed
Maar hebben jullie dan meerdere castraten in dezelfde groep ?? Want ik heb al een castraat en volgens mij wordt dat vechten, dus moet ik de bestaande groep opsplitsen in 2 groepen en daar heb ik geen ruimte voor (apart). Ik kan achter wel een groep met een castraat zetten, maar dan heb ik geen ruimte meer voor de 2 andere heren.
Ik heb ook 1 castraat. Buiten zit hij bij alle dames binnen zitten ze nu gesplitst en hij zit bij de oudere zeugen de gladharen en de borstels die zijn wat kibbeliger. De lunkaryas en coronets zijn wat makkelijker dus die zitten zonder castraat. In de winter zou ik dus 2 castraten kunnen hebben maar in de zomer met 2 durf ik ook niet hoor gaat toch vaak niet goed.
Nee ik heb inderdaad ook maar wel 1 castraat per groep. Tenzij de castraten altijd al als beer samen gezeten hebben, dan durf ik ze nog wel eens samen op de groep te zetten..
Erador zit heel happy met zijn dames! Gisteren natuurlijk wel wat achter elkaar rennen en hij heeft al op zijn mieter gehad van 'oma' Elena. Maar zonet met het voeren zat hij tussen de dames in, gezellig samen hooi eten
Hahaha zal er eens opletten! Net was hij mooi tam, misschien is het stiekem toch een watje
YMJArabians
Geplaatst: 17-12-14 21:04
Gisteravond, mooi relaxt hooi eten, terwijl de (jonge)dames zich nogal druk maakten om het fenomeen 'kerel' in 'hun' hok
YMJArabians
Geplaatst: 17-12-14 21:08
En hier zat hij er net in :
MightyMike
Geplaatst: 17-12-14 21:46
Erador is leuk!
Hier is gisteren het tweede nestje geboren, het zijn maar liefst 5 kleintjes geworden! Allemaal met gewichten boven de 100 gram, dus moeders heeft flink haar best gedaan. Voor ons toch wel verrassend, wij fokken normaal US Teddys en hebben een paar gladhaar US teddydragers in onze stal. Eigenlijk gaven die tot nu toe in combinatie met een US alleen US babytjes, maar nu voor de (hele leuke overigens) verandering 4 gladhaartjes (dan wel weer teddydragend natuurlijk) er bij! Kan natuurlijk gebeuren, maar zoveel was best verrassend, haha. Mijn dochters zijn er helemaal weg van, die zijn alleen de babys met krulletjes gewend.