Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cleo_ schreef:Onze Liz is trouwens voor de 2e keer krols.. wat een drama met een geholpen HTK kater die elke keer hard voor haar weg loopt en haar broer die er bovenop probeert te klimmen.![]()
Lux was blij dat hij op de strijkplank mocht slapen![]()
We willen zolang mogelijk wachten met laten helpen vanwege de groei.. dus iemand nog tips?
Cleo_ schreef:Ik lees wisselende verhalen.. en hij is al 2 keer onder narcose geweest vanwege zijn patella luxatie. Dat is ook 1 van de redenen dat we wat langer willen wachten. Zodat zijn jonge lijf ervan kan herstellen.
Voor dit ras lees ik veel terug van rond de 7 maanden. Dat is hij bijna. Dus binnenkort knip knip![]()
In België worden ze met 3 maanden al geholpen. Dat vind ik echt wel heel vroeg. Maar iedereen staat vrij om daarover een mening te hebben.
Cleo_ schreef:En voetpluimpjes zo schattig!!
Hoe zijn jullie kittens eigenlijk sinds ze bij jullie zijn? Lux en Liz zijn hier nu 4 maanden maar ze willen eigenlijk nooit op schoot zitten. Het lijkt wel alsof ze het gewoon niet snappen.
Lux gaat tegen je benen aanhangen en laat zich vervolgens achterover vallen en ligt dan zo naast je. Liz zit hard te schreeuwen en te drentelen en gaat als een papegaai op mijn schouder zitten.
Ik krijg af en toe een beetje de indruk dat ze toch iets gemist hebben. Bij de fokkers stond in de woonkamer een soort bench, maar elke keer als we kwamen kijken liepen ze gewoon los. Ze wilde niet echt opgepakt worden. Maar Liz is nog altijd wat angstig voor mijn partner terwijl er niets is gebeurd waardoor ze angst zou moeten hebben. We dwingen ze nooit om op schoot te zitten maar halen ze wel aan op het moment dat ze uit zichzelf bij ons komen.
Het is ook niet zo dat ze helemaal niet geaaid willen worden, maar lijken gewoon niet te snappen wat ze er mee moeten doen.